Hýčkejte si své zákazníky vkusným a praktickým dárkovým předmětem. Vybírejte kvalitní reklamní textil, aby byl příjemný na nošení, vypadal skvěle a zároveň pyšně nosil vaše logo. To se lehko řekne, ale hůř udělá. Pojďte se podívat na to, jaké materiály se používají pro výrobu různých druhů textilu. Jak nejlépe cílit na zákazníky, než darováním praktického dárku? Ideální variantou je výběr správného typu trička či jiného druhu oblečení, který lze označit jako reklamní textil. Na ten pak jednoduše necháte aplikovat logo vaší firmy, slogan, obrázek nebo jiný motiv, který vás nenásilnou formou zákazníkovi připomene. Z jakého druhu materiálu se vyrábí reklamní trička a ostatní reklamní textil? Co jsou reklamní trička? Reklamní trička jsou v poslední době velice oblíbená. V moderním vysoce konkurenčním obchodním světě je marketing triček přínosem pro malé společnosti, které pracují s malým rozpočtem. Pomocí této marketingové taktiky mohou svou značku dostat mezi masy navzdory svým finančním omezením. Pokud jsou trička provedena správně a strategicky, mohou mezi cílovými zákazníky vytvářet povědomí o značce. Jak? V tomto příspěvku jsme sdíleli, co je marketing triček a jak může hrát velkou roli ve vašem podnikání. Co je to marketing triček? Marketing triček je o prodeji značek, které používají trička jako prostředek reklamy. Při tomto způsobu se na trička tiskne reklama obsahující obrázek, zprávu nebo slogan. Když si lidé koupí trička s celým rukávem nebo jiná trička a dostanou je jako dárky, mají tendenci je nosit velmi často jako běžné oblečení při procházkách na trzích nebo na jiných přeplněných místech. Osoba, která má na sobě tričko s potištěnou reklamou, se při toulkách stává součástí propagační kampaně značky. Můžeme říci, že marketéři proměňují lidi v chodící billboardovou reklamu pod marketingovou kampaní na trička. Kde vyrobit reklamní trička? Reklamní trička s potiskem si můžete nechat vyrobit na webu gadapro.cz Seznamte se s luxusními materiály a vybírejte lépe Tričko je část oděvu, které lze nosit ke všemu. Správně zvolený tvar pak určí, zda půjde o pracovní tričko, tričko na sport či pro běžné nošení. Bude-li navíc vyrobeno z kvalitního, měkkého materiálu, bude o to víc oblíbené. Kvalitní materiál propůjčí reklamnímu textilu krásný reprezentativní vzhled, a vydrží nespočet vyprání. Naopak levná reklamní trička rychle ztrácí tvar, barvu a látka brzy zmizí pod nánosem žmolků. Všechny tyto vlastnosti určují právě kvalitní materiály. Naučte se orientovat v nabídce a vybírejte správně. Bavlna (mikrobavlna, plyš) Většina vyprodukovaného textilu je tvořena z bavlny. Minimální obsah v látce je 30%. Bavlna je přírodní, prodyšná. Pokud je s příměsí umělého vlákna, vydrží dlouho krásná. Z bavlny pochází i plyš. Jde o ušlechtilou měkkou bavlnu s delším vláknem. Na pohled je lesklá, příjemná na dotek a dobře se nosí. Při specifickém způsobu úpravy bavlny vzniká také mikrobavlna. Ta je prodyšnější, jemnější a pohodlnější, výborně se hodí například pro kvalitní reklamní trička. Tip: Jak vybrat kvalitní bavlněné oblečení. Výhody bavlny: Bavlna svým složením předčí veškeré ostatní materiály. Jde o přírodní produkt. Je velmi prodyšná a příjemná na dotek. Krásně sedí, zvýrazňuje střih reklamních triček a dobře absorbuje vlhkost. Je ideální variantou pro sportovní trička, polo trička a tílka. Nevýhody bavlny: Bavlna má všeobecně tendenci se mačkat. Méně kvalitní bavlna za čas žmolkovatí. V zimě příliš nezahřeje, protože profukuje. U triček ze 100% bavlny často dochází k vytahání, protože není pružná. Při výběru reklamních triček doporučujeme vybírat materiál z bavlny s malou příměsí umělého vlákna (2-8 %). Na jednom bavlníku vyroste 5-30 tobolek, v každé se skrývá až 30 semen. Každé z nich je obrostlé až 7000 vlákny. Elastan (Spandex, Lycra, Dorlastan) Oblíbeným materiálem při výrobě zvláště sportovních triček je elastan. Jde o umělé vlákno, které se hojně přidává i k jiným materiálům, protože oblečení propůjčuje celou řadu funkčních vlastností. Elastan se bez poničení natáhne až na 3-7 násobek své délky. Stačí přidat malé množství elastanu například k bavlně a hned máme mnohem pružnější, přizpůsobivější a méně mačkavý kousek oblečení, který má i po mnohočetném nošení stejný tvar. Elastan je často psán přímo jménem značky – například Spandex, Lycra, Dorlastan a jiné. Výhody elastanu Elastan vyniká hned několika důležitými výhodami. Je velmi pružný, nemačká se. Dobře sedí všem typům postav a dlouho drží svůj tvar. Na dotek je příjemný, nevybledne, nemačká se. Je levný. Nevýhody elastanu Elastan je uměle vytvořený, syntetický materiál. Není příliš propustný, což není dobré pro citlivou pokožku. Je třeba prát a žehlit na nižší stupeň (30-40 °C). Pokud vybíráte kvalitní reklamní textil, stačí příměs elastanu okolo 2-8 %. Při výrobě sportovního oblečení se využívá větší podíl, oblečení díky tomu lépe padne na tělo. Polyester (šifon, polyesterové hedvábí) Polyester je uměle vyrobené vlákno, které je velmi levné a pro reklamní textil často používané. U reklamních triček z polyesteru výrazně záleží na kvalitě vlákna. Některá trika mohou už na první pohled vypadat luxusně, vzdušně a příjemně se nosí. Levná výroba však produkuje nepříjemné a neprodyšné látky. Pozor na výběr, zde by vám levnější varianta mohla výrazně uškodit. Výhody polyesteru Polyester se nemačká, nevadí mu sluníčko, rychle schne. Je lehký, vzdušný. V reklamním textilu se hojně používá u mikin, bund, triček a tílek. Je velmi levný, reklamní předměty nezatíží váš firemní rozpočet. Nevýhody polyesteru Nekvalitní polyester pokožku dusí. Může i žmolkovat. Vyrábí se z ropy a je kritizován za to, že škodí životnímu prostředí. Viskóza (rayon, umělé hedvábí) Viskóza se používá u luxusnějších kousků reklamního oblečení. Je to levnější náhražka hedvábí. Je přírodní, vyrábí se ze dřeva, méně často pak z bavlny. Občas se na štítku může objevit název rayon, nebo umělé hedvábí. Viskóza je oblíbená v létě, protože chladí. Je splývavá, měkká, nežmolkuje a je nenáročná na údržbu. Méně kvalitní viskóza se však sráží a mačká. Častým praním se opotřebovává. Občas se přidává k jiným materiálům, aby je změkčila a zjemnila. Ostatní syntetická vlákna (nylon, polyamid, silon…) Všechna umělá vlákna jsou si vlastnostmi hodně podobná. Nylon, silon i polyamid se pohybují složením mezi elastanem a polyesterem. Závisí na kvalitě zpracování. Materiál se hodí pro reklamní trička i ostatní reklamní textil, jako jsou bundy, spací pyle, funkční prádlo. Len Lněné oblečení patří mezi velmi oblíbené. Len jako takový patří mezi nejstarší přírodní materiál. Skvěle absorbuje vlhkost, chladí. Hodí se na léto. Odolává UV záření, je pevný, prodyšný a dobře drží tvar. Článek Druhy textilních materiálů pro reklamní trička se nejdříve objevil na Bavlna.cz.
Reklamní studio CALON Praha 10 nabízí služby jako je velkoplošný digitální tisk, potisk triček a jiného textilu, světelná reklama, výroba razítek, vizitek, výroba samolepek (reklamní samolepky), reklamní letáky, polepy aut a výloh, bannery, reklamní cedul
projít na článekV PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.
projít na článekKaždá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od
projít na článekReklamní výroba Attract zajišťuje komplexní služby v oboru výroby reklamy. Nafukovací reklama v naší nabídce Cena výroby reklamy Reklamní servis NONSTOP 24/7 Výroba reklamy Velkoplošný tisk Řezaná grafika Komplexní značení Orientační systémy Světelná rekl
projít na článekAsociace prádelen a čistíren uspořádala svoji výroční konferenci INTERCLEAN 20.-21. září 2018 v Brně. Konference INTERCLEAN je pořádána Asociací prádelen a čistíren již více než dvě desítky let a nyní se po roce vrátila opět do Brna. Konference se konala
projít na článek