Pro firmu jako takovou jsou všechny její části nezbytné a čím je firma větší, tím více jsou jednotlivé části oddělenější a samostatnější až do úrovně, že fungují jako ve své podstatě nezávislé světy, které jen čirou náhodou spolupracují. Všichni vědí o své jedinečnosti, všichni vědí, že bez nich by to nešlo a většinou nemají dobré vztahy s ostatními, protože ti na ně jen shlížejí… Marketing Dnes už je snad ve všech firmách v nějaké své podobě. Důležité je však teď a tady říci důležité pravdy světa. Marketing není reklama. Marketing není roven ostatním částem firmy, je nadřazený. Marketing není postradatelný. Dobře vedený marketing zaručuje firmě úspěšnost. Postavte se k tomu, jak chcete, avšak přes toto nejede vlak. Bez dobře vedené firmy to prostě klapat nebude, možná se chvíli pojede na setrvačnost, ale dříve nebo později se něco zadře a celá firma padne jako domeček z karet. Marketing je spojovací článek, který řídí firmu do jednoho celku, plánuje a organizuje. V podstatě to znamená, že má na starosti komunikaci se všemi odděleními a řídí jejich práci. Zároveň má na starosti komunikaci s venkovním světem, se všemi dodavateli, odběrateli, veřejností a samozřejmě vedením firmy. Chyby firem Mnoho firem se smířilo s existencí marketingu a uvolilo se zřídit ho jako jednu část podniku, která je však na stejné úrovni jako všechny ostatní části. To je jednoznačně chyba, která povede k obtížím. Jednotka, která má mít na starosti řídící činnost nemůže být na stejné úrovni jako ti, kterým tuto činnost zadává. Marketingové oddělení je bráno čistě jako nárazníková zóna pro „to venku“. Stará se o propagaci a celou reklamu, komunikuje s veřejností a tím to hasne. Pokud máte marketingové oddělení a využíváte ho jen na reklamu, přejmenujte ho na oddělení reklamy, nemusíte to takto maskovat, stále vám tak jako tak chybí marketingové oddělení. Marketing není potřeba, šéf to všechno zvládne sám. To je pravda u malých rodinných firem, u velkých to povede v budoucnu k roztříštění sil a vyčerpání potenciálu. Opravdu jen velice málo lidí má na to, vést firmu bez větší pomoci. Článek Důležitá součást firmy se nejdříve objevil na Pekkos.
Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku. The post
projít na článekO tom, jak se vyspíte, rozhoduje spousta okolností. Některé se ovlivnit nedají, jiné můžete snadno změnit. Velmi snadno si můžete poradit se svou postelí. Pokud si na jejím vybavení dáte záležet a budete respektovat i důležitá zdravotní hlediska, tak se v
Před pár dny vyšla z mého pohledu jablíčkáře velmi důležitá aktualizace skvělého programu pro zpracování fotek Capture One.
projít na článekStěhování firmy je komplexním procesem, který vyžaduje precizní plánování a správnou organizaci. Přesun do nových prostorů může být stimulujícím krokem pro rozvoj firmy, ale vyžaduje důkladnou přípravu a pozornost k detailům. Zde jsou klíčové kroky a aspe
projít na článekZde jsou důležitá data a akce, které plánujeme nebo kterých se chceme zúčastnit ještě v letošní sezoně. Podrobně se o akcích rozepíšeme před jejich začátkem. Přihlašovat se budete pomocí klubové sekce. Těšíte se taky? 18.5. – Slovan Cup – mini...Číst více
projít na článek