E-mailingové nástroje: Jak vybrat ten nejlepší?

Hledáte e-mailingový nástroj, který bude pro váš byznys ten pravý? V dnešním článku se podíváme na to, co je při výběru důležité, a pak vám doporučíme několik českých i zahraničních e-mailingových nástrojů. Na začátku položte sami sobě otázku: „Co potřebuji, aby můj e-mailingový nástroj uměl?“ Možná chcete jen vytvořit e-mail, poslat jej, podívat se na statistiku otevřenosti a víc vás nezajímá. Ale pokud už jste v e-mailingu pokročilí, budete určitě chtít použít segmentaci (filtrování), automatizaci, a/b testování, integraci na CRM, e-shopové moduly atd. Mělo by vás taky zajímat, jak má aplikace vyřešené GDPR. Většina aplikací pro rozesílání hromadných e-mailů už pokročilými funkcemi disponuje. Podle čeho tedy vybírat? 1. Doručitelnost Je aspekt, který by vás měl na e-mailingu zajímat úplně nejvíc: pokud váš e-mail totiž příjemci nedojde nebo spadne do spamu, přijde veškerá vaše práce vniveč. U každého poskytovala si tedy ověřte, jak s doručitelností pracuje. Mějte ale na paměti, že jen spolehlivý nástroj vám skvělou doručitelnost nepřinese. Spousta práce je i na vaší straně (např. nepoužívejte v textu spamová slova nebo nemějte seznam plný nekvalitních a neaktivních adres). 2. Automatické rozesílání e-mailů Nabízí ho už téměř všechny nástroje, přesto doporučuju před zakoupením zkontrolovat, že ho v balíčku opravdu máte. Automatické e-maily totiž využijete i jako začínající podnikatelé: chcete třeba rozšířit svou databázi, a tak nabídnete video výměnou za e-mail zdarma. Po zadání e-mailu na webu se automaticky na adresu odešle žádost o ověření a pak zpráva s odkazem na video. Pak může chytře následovat e-mail s placenou nabídkou. 3. Segmentace Někdy se jí také říká třídění. Znamená to, že si svou databázi můžete rozdělit do několika skupin podle různých pravidel. Představte si, že celé databázi pošlete e-mail, aby se zaregistrovali na váš webinář zdarma. Pak můžete vysegmentovat ty, u kterých výzva nezabrala, a oslovit je znovu (a neotravovat nevhodnou zprávou ty, kteří se na váš webinář už těší).  4. Podpora a jazyk  I zahraniční e-mailingové nástroje můžete většinou používat v češtině, podporu ale nabízejí pouze v angličtině. Zamyslete se: zvládnete problém s rozesíláním e-mailů řešit v angličtině? Druhá věc, která by vás měla zajímat, je dostupnost podpory. Je pro vás e-mailing tak důležitý, že ji potřebujete 24/7, nebo vám bude stačit odpověď v řádu hodin nebo dnů? 5. Propojení s dalšími aplikacemi Některé nástroje dnes poskytují například propojení s e-shopovými systémy jako WooCommerce nebo se sociálními sítěmi. K čemu se to hodí? Například odpovídat na dotazy vašich zákazníků z e-mailu i Messsengeru můžete na jednom místě. 6. Rozšířené funkce (landing pages, SMS…) Možná od e-mailingového poskytovatele očekáváte víc. Chcete si v nástroji třeba rovnou vytvořit i landing page nebo webinář? Nestačí vám e-maily, ale chtěli byste svým kontaktům rozeslat i SMS? Pak cíleně hledejte nástroj, který vám toto umožní. 7. Cena Na cenu se dívejte z dlouhodobého hlediska. E-mailingový nástroj budete totiž potřebovat dlouhé roky. Možná vás některý z nástrojů naláká na verzi zdarma do 2 000 kontaktů, ale co když se vaše databáze během let rozroste na 50 000 kontaktů a vy budete platit dvojnásobek než u konkurence? A ještě jeden tip: než se pro nějakou aplikaci rozhodnete, vyzkoušejte si jich několik. Nejhorší, co se vám můžete stát, je, že po nějakém čase budete chtít nástroj změnit. Čeká vás znova celý proces nastavování, vytváření e-mailů a export/import adres… Tomu je nejlepší se obloukem vyhnout. Porovnání e-mailingových nástrojů Mám pro vás několik tipů na české i zahraniční nástroje, které jsem sám vyzkoušel a můžu vám je doporučit: České nástroje SmartEmailing podpora v češtině spolehlivá doručitelnost (mají vlastní odesílací infrastrukturu, která není závislá na třetích stranách) základní i pokročilá personalizace, segmentace a automatizace komunikace na mnoha kanálech (nejen e-mail, ale i SMS, FB nebo Sklik) vlastní řešení pro GDPR vlastní RFM analýza dražší v porovnání s dalšími variantami nemá verzi zdarma, jen zkušební období 14 dnů vizuální editor se v porovnání s ostatními nástroji hůře ovládá www.smartemailing.cz Ecomail intuitivní rozhraní a mnoho šablon personalizace, segmentace i automatizace A/B testování kampaní před odesláním pokročilé funkce (SMS kampaně, možnost propojení s Facebookem a Instagramem) bezplatná verze jen do 200 kontaktů na začátku vás čeká složitější nastavování www.ecomail.cz Clipsan e-mailing, CRM a prodejní nástroj v jednom přehledné uživatelské prostředí tvorba landing pages tvorba webinářů přes GoTo Webinar zdarma k vyzkoušení jen na 14 dní antispamová kontrola jedná o multifunkční aplikaci (CRM, e-mailing, affiliate, prodej), takže pro někoho může být příliš složitá www.clipsan.com SmartMailer jedna z nejnižších cen na trhu dobrá doručitelnost jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí pro začátečníky, kteří chtějí občas poslat newsletter neumí automatické e-maily neplánuje mít pokročilejší funkce z důvodu zachování jednoduchosti www.smartmailer.cz Další nástroje: Mail komplet nebo Mailkit Zahraniční nástroje MailChimp do 2000 adres účet zdarma, u nižších tarifů jsou pak ceny výhodnější než u konkurence 24/7 podpora skvělý vizuální editor s mnoha předpřipravenými šablonami široké možnosti segmentace a napojení na další nástroje a systémy lead scoring, automatizace, integrace k dispozici pouze v angličtině pokročilé funkce můžete využívat až ve vyšších a značně drahých tarifech komplexní nástroj s mnoha verzemi, pro začátečníky může být příliš složitý www.mailchimp.com Mailerlite do 1000 adres zdarma placená verze obsahuje od začátku všechny funkce, platíte jen za počet kontaktů přehledné a intuitivní uživatelské prostředí automatizace, landing pages, integrace příznivá cena angličtina (neumí skloňovat česká jména) šablony e-mailů nelze stoprocentně přizpůsobit jeden účet můžete mít jen pro jeden projekt www.mailerlite.com GetResponse kromě e-mailingu zve vytvoříte také landing pages a webináře zkušební verze zdarma do 500 kontaktů více než 500 e-mailových šablon propracované webové formuláře e-commerce modul pro e-shopy snadný editor na vytváření automatizace k dispozici pouze v angličtině při větším počtu adres je o hodně dražší než jiné nástroje napojení na jiné nástroje je složité, GetResponse vás snaží donutit ovládat všechno na jejich platformě www.getresponse.com Další nástroje: Aweber, CampaignMonitor, Madmimi nebo Active campaign. Už po dnešním článku víte, jaký e-mailingový nástroj vyzkoušíte? A máte jasno i v obsahu e-mailů? Pokud budete potřebovat najít ta správná slova, která zasáhnou vaše zákazníky, doporučju oslovit naše copywriterky. Sám mám díky jejich vybroušeným textům v e-mailingu skvělé výsledky.

projít na článek

Jak vybrat nejlepší polo – Vše, co potřebujete vědět o polo košilích

V eshopu SmartMen.cz naleznete nejširší nabídku dámských a pánských polo triček v širokém spektru barev, designů a velikostí, bez log a bez potisků. Krátký rukáv i dlouhé rukávy. Oblíbená bavlněná i funkční pola. Pro jednotlivce i pro firemní dress code.

projít na článek

Jak vybrat sjezdové lyže?

Lyže jsou investice řádově v tisících korun (bereme-li obyčejnější modely) a proto se vyplatí zjistit si alespoň několik základních informací, než se rozjedete do obchodu nebo stisknete tlačítko The post Jak vybrat sjezdové lyže? appeared first on Nejlepš

projít na článek

Vyberte to nejlepší jméno pro našeho maskota!

Dostali jsme spoustu zajímavých nápadů na jméno pro našeho maskota, děkujeme za ně a teď zbývá už jen jediné, vybrat to nejlepší jméno ;). Celkem s

projít na článek

Jak vybrat trampolínu

Jak vybrat trampolínu na zahradu? Trampolíny pro děti? Jedině s ochranou sítí Jak vybrat trampolínu? Bezpečnost na prvním místě

projít na článek

Proč si vybrat interiérové dveře a plovoucí podlahy od firmy Dřevoškrt?

Stavba domu, stejně jako zařízení interiéru je časově i finančně náročná záležitost. Pokud chcete zařídit co nejlepší bydlení, oslovte odborníky od Dřevoškrt. The post Proč si vybrat interiérové dveře a plovoucí podlahy od firmy Dřevoškrt? first appeared

projít na článek