Reklamace jsou neodmyslitelnou součástí podnikání a téměř každá obchodní firma se s nimi setkává. Při zvýšeném objemu reklamací je klíčové udržet v této oblasti pořádek a dodržovat zákonné lhůty. Systém Vistos CRM přináší efektivní řešení prostřednictvím modulu pro správu reklamací, který pokrývá jak reklamace od zákazníků, tak i reklamace směrem k dodavatelům. Záznam reklamace obsahuje The post Efektivní řízení reklamací ve Vistos CRM appeared first on Vistos CRM.
Vistos CRM se stal oblíbenou volbou pro mnoho firem, kteří hledají efektivní způsob správy objednávek a zajištění spokojenosti svých zákazníků. A jedním z klíčových prvků, který přináší významné výhody, je integrace s populární službou Balíkobot. Co je Ba
projít na článekModul Plánování je skvělým nástrojem pro efektivní řízení a dosahování cílů ve vaší organizaci. Bez ohledu na to, zda se jedná o obchodní firmu nebo jiné odvětví, plánování je klíčovým procesem, který vám umožní stanovit jasné cíle a strategie pro budoucí
projít na článekPower BI je nová inovativní integrace, která umožňuje našim klientům publikovat jakákoli data z našeho Vistos CRM přímo do analytického nástroje společnosti Power BI. Díky našemu API rozhraní je nyní možné jednoduše a efektivně posílat data z Vistos CRM d
projít na článek365ID je nová integrace, která umožňuje automatické načítání a ověřování dokladů, jako jsou občanské průkazy, řidičské průkazy nebo pasy, přímo ve vašem Vistos CRM. 365ID je předním poskytovatelem automatických čteček dokladů, které nejenže načtou údaje z
projít na článekV dnešní digitální době je klíčové využívat online platformy, které nám umožňují efektivnější propojení se zákazníky. Nyní přicházíme s novou zajímavou funkcionalitou ve Vistos CRM, která vám umožní snadno a rychle generovat webové stránky přímo z prostře
projít na článek