Efektivní řešení pro lepší provoz na vrátnicích a recepcích Systém pro podporu fyzické ochrany objektu a majetku a fyzické ostrahy vstupů do objektu. Elektronická vrátnice je unikátní informační systém, který digitalizuje papírovou podobu důležitých dokumentů a zpřehledňuje pracovní procesy na vrátnicích a recepcích. elektronický evidenční systém provozu na vrátnici autonomní systém nezávislý na systémech zákazníka data jsou zabezpečena při přenosu i uložení 7 důvodů, proč využívat systém elektronické vrátnice Digitalizace a využívání moderních technologií inovativní přístup k řízení společností Budování značky, zatraktivnění image pro klienty a partnery Kvalitnější péče o návštěvníky Zvýšení efektivity práce a rychlejší odbavení na vrátnici/recepci Lepší přehled a kontrola nad provozem na vrátnici či recepci v reálném čase Bezpečně uložená data, přístup k systému kdykoli a odkudkoli Konec zbytečného papírování a skladování dokumentů Jak funguje elektronická vrátnice? Pracovník vrátnice či recepce provádí svoje standardní pracovní úkony za pomocí tabletu/chytrého telefonu v aplikaci elektronické vrátnice. Díky intuitivnímu ovládání jednoduše zaznamená evidenci návštěv, předávání klíčů, mimořádné události nebo předání služby kolegovi. Jednoduché ovládání Možnost pořizování fotografií a přímého ukládání do systému Přehled o provozu vrátnice/recepce na pár kliknutí Rychlejší odbavení návštěvníků a vyřízení požadavků Vyšší efektivita při plnění pracovních povinností Více si přečtěte zde: https://www.diseven.cz/elektronicka-vratnice.html The post Elektronická vrátnice appeared first on Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN SERVICE.
Hledáme vrátného-vrátnou pro ostrahu a obsluhu vjezdové a vstupní vrátnice objektu v ,Průmyslové zóně Jirny. Jedná se o nepřetržitý provoz, noční a denní služby. Obsluha, registrace a odbavování nákladních vozidel. Kontrola a dohled nad vstupem osob. Nedě
projít na článekRádi bychom Vás informovali, že elektronická verze Sborníku ve formátu PDF je Vám k dispozici na tomto odkaze.
projít na článekElektronická evidence tržeb je zde prováděna v BĚŽNÉM PROVOZU. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozdě
projít na článekPřipravovaný zákon o elektronické evidenci tržeb a jeho důsledky občas bývají zaměňovány nebo spojovány s kontrolním hlášením DPH. Ale pozor! Jsou to dvě různé věci. Zatím co zákon o elektronické evidenci tržeb zatím nebyl schválen ani poslaneckou sněmovn
projít na článekKaždý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit. EET se Celý příspěvek
projít na článek