Občané i podnikatelé, dnes mohou komunikovat se státní správou také elektronicky prostřednictvím internetu. Magistráty, obecní, krajské i státní úřady mají standardně zřízenou e-podatelnu, která je určena pro příjem veškerých datových zpráv v elektronické podobě. Tyto elektronické podatelny přijímají elektronická podání podepsaná zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb. Pro podrobnější informace o pravidlech podání na jednotlivých úřadů pak doporučujeme informovat se na stránkách e-podatelen, které najdete na webu úřadu, se kterým chcete komunikovat. Bez elektronického podpisu se v tomto případě ale nikdo neobejde, je obvykle povinný všude. Ke komunikaci se státní správou je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit The post Elektronický podpis a komunikace se státní správou appeared first on Digitální podpis.
Elektronický podpis je povinnou a nutnou součástí komunikace se všemi zdravotními pojišťovnami prostřednictvím elektronických podatelen. Podatelny přijímají elektronická data, která lze přenášet prostředky pro elektronickou komunikaci a uchovávat na záz
projít na článekElektronický podpis využijí žadatelé o dotaci z EU. Agentury pro zpracování a vyřizování dotací využívají internetové aplikace pro vyplňování formulářů, předkládání žádostí a dodávání potřebných příloh přímo ze své kanceláře nebo z domova elektronickou fo
projít na článekOSVČ je povinna podávat každoročně po odevzdání daňového přiznání také přehledy o příjmech a výdajích pro Českou správu sociálního zabezpečení. Přehled lze podat nejen papírovou formou ale dnes už i elektronicky prostřednictvím e-podání. E-podání je infor
projít na článekVyužijte naplno výhody elektronického podpisu. Podepisujte jednoduše s Adobe Acrobat Reader DC smlouvy, faktury a důležité dokumenty digitálně. Takto podepsané dokumenty budou právně závazné. V malém objemu se nevyplatí investovat do placených programů, k
projít na článekČeská správa sociálního zabezpečení vede od 2005 registr pojištěnců nemocenského a důchodového pojištění. Organizace mají povinnost přihlásit u příslušné OSSZ na předepsaném tiskopise svého zaměstnance k pojištění, a to do 8 dnů ode dne vstupu do zaměstná
projít na článek