Etika úklidových služeb. Výplod ironie, nebo standard?

Etika úklidových služeb. Výplod ironie, nebo standard?  Nevrlý pohled dámy uklízečky na kohokoli míjející její kbelík s hadrem je typickou scénou mnoha filmů, na kterých jsme vyrostli. Mohlo by se tedy zdát, že pojem “etika chování personálu úklidových služeb” je jen výplodem ironie. Ne tak v ProfiPéče Group. Ta si na standardech vystupování a komunikace svého personálu velmi zakládá. Pravidla chování u klienta, jednání a komunikace s ním je jednou z důležitých oblastí vzdělávání, kterou se ProfiPéče Group u svých zaměstnanců zabývá. Nároky se liší podle toho, zda se zaměstnanec celý den pohybuje po luxusně vybavených kancelářích, nebo pečuje o bytový dům či rezidenční areál, zda se jedná o denní servis, nebo večerní úklidy. Byť s jistými specifiky, veškerému personálu ProfiPéče Group jsou vštěpovány standardy, kde a jak se má pohybovat, jak má při kontaktu s lidmi působit, s kým má jak komunikovat. Personál si musí uvědomit, že jedná se zákazníkem, reprezentuje svoji společnost a musí se snažit zanechat ten nejlepší dojem, pozdravem a úsměvem počínaje. U týmů, které pečují o komerční prostory luxusních značek, reprezentativní prostory jako jsou ambasády nebo prostory, kde se konají společenské akce, ProfiPéče Group řeší i vzhled personálu, tedy styl oblečení, účesu a líčení. Chování na takových akcích je založeno na principu neviditelnosti. Personál musí pracovat, aniž by jeho přítomnost jakkoli rušila uživatele a návštěvníky daného prostoru. Viditelné musí být jen výsledky jeho práce. Je speciálně školen, kde a jak se má pohybovat, jak má působit. Na místě navíc probíhá dozor, který dohlíží nad tím, že personál odpovídá vysokým nárokům a úrovni daného místa či eventu. Obdobné standardy vystupování a komunikace samozřejmě platí i pro další profese zastoupené ve správě nemovitostí, jako recepční či bezpečnostní služby. Cit a dovednosti v těchto aspektech práce jsou zároveň důležitým kritériem výběru nových zaměstnanců ProfiPéče Group. “Když zákazníci zažijí profesionální úroveň managementu našich služeb, aktivní komunikaci a poradenství či je seznámíme se standardy kvality práce a etiky jednání našeho personálu, s překvapením a úlevou zjišťují, že v nás našli více než dodavatele – totiž rovnoceného, spolehlivého partnera,” říká s potřebnou pokorou Alice.

projít na článek

MAESTRO standard+

Vyšší bělost, lepší kvalita. Z MAESTRO standard a MAESTRO special se stává MAESTRO standard+. Zároveň se z MAESTRO bulky stává MAESTRO beat. Tedy z kvality B+ je nově kvalita A s vyšší bělostí i opacitou. Papíry MAESTRO standard, special a bulky jsou k d

projít na článek

HAKO Cleanserv Pro

Ať už čistíte velké plochy, odstraňujete mokré nečistoty nebo čerpáte vodu, Hako má vždy správné řešení: naše profesionální mokré a suché vysavače Cleanserv Pro se dokonale hodí pro širokou škálu průmyslových nebo komerčních úklidových úkolů. Kapacita zás

projít na článek

Co je SP500 Index

Co je index SP500 ? SP 500 Standard Poors je burzovní index, který sleduje výkonnost 500 velkých amerických veřejně obchodovaných společností. Je všeobecně považován za měřítko celkového akciového trhu v USA. Index vypočítává společnost Standard Poors,

projít na článek

Dubnová akce na kancelářské papíry

Dárkové poukázky Kaufland za nákup Happy Office, Navigator Universal, Color Copy original, MAESTRO standard+, MAESTRO extra nebo MAESTRO color.

projít na článek

Kampeličky. Má smysl u nich mít účet nebo využívat jejich služeb?

V České republice nemají kampeličky (družstevní záložny) díky neslavné historii moc dobrou pověst. Presto všechno stále existují. Má smysl o nich uvažovat jako o alternativě k netransparentním bankovním institucím? Hned z kraje je asi dobré si říci, že bě

projít na článek