Etika úklidových služeb. Výplod ironie, nebo standard? Nevrlý pohled dámy uklízečky na kohokoli míjející její kbelík s hadrem je typickou scénou mnoha filmů, na kterých jsme vyrostli. Mohlo by se tedy zdát, že pojem “etika chování personálu úklidových služeb” je jen výplodem ironie. Ne tak v ProfiPéče Group. Ta si na standardech vystupování a komunikace svého personálu velmi zakládá. Pravidla chování u klienta, jednání a komunikace s ním je jednou z důležitých oblastí vzdělávání, kterou se ProfiPéče Group u svých zaměstnanců zabývá. Nároky se liší podle toho, zda se zaměstnanec celý den pohybuje po luxusně vybavených kancelářích, nebo pečuje o bytový dům či rezidenční areál, zda se jedná o denní servis, nebo večerní úklidy. Byť s jistými specifiky, veškerému personálu ProfiPéče Group jsou vštěpovány standardy, kde a jak se má pohybovat, jak má při kontaktu s lidmi působit, s kým má jak komunikovat. Personál si musí uvědomit, že jedná se zákazníkem, reprezentuje svoji společnost a musí se snažit zanechat ten nejlepší dojem, pozdravem a úsměvem počínaje. U týmů, které pečují o komerční prostory luxusních značek, reprezentativní prostory jako jsou ambasády nebo prostory, kde se konají společenské akce, ProfiPéče Group řeší i vzhled personálu, tedy styl oblečení, účesu a líčení. Chování na takových akcích je založeno na principu neviditelnosti. Personál musí pracovat, aniž by jeho přítomnost jakkoli rušila uživatele a návštěvníky daného prostoru. Viditelné musí být jen výsledky jeho práce. Je speciálně školen, kde a jak se má pohybovat, jak má působit. Na místě navíc probíhá dozor, který dohlíží nad tím, že personál odpovídá vysokým nárokům a úrovni daného místa či eventu. Obdobné standardy vystupování a komunikace samozřejmě platí i pro další profese zastoupené ve správě nemovitostí, jako recepční či bezpečnostní služby. Cit a dovednosti v těchto aspektech práce jsou zároveň důležitým kritériem výběru nových zaměstnanců ProfiPéče Group. “Když zákazníci zažijí profesionální úroveň managementu našich služeb, aktivní komunikaci a poradenství či je seznámíme se standardy kvality práce a etiky jednání našeho personálu, s překvapením a úlevou zjišťují, že v nás našli více než dodavatele – totiž rovnoceného, spolehlivého partnera,” říká s potřebnou pokorou Alice.
Vyšší bělost, lepší kvalita. Z MAESTRO standard a MAESTRO special se stává MAESTRO standard+. Zároveň se z MAESTRO bulky stává MAESTRO beat. Tedy z kvality B+ je nově kvalita A s vyšší bělostí i opacitou. Papíry MAESTRO standard, special a bulky jsou k d
projít na článekAť už čistíte velké plochy, odstraňujete mokré nečistoty nebo čerpáte vodu, Hako má vždy správné řešení: naše profesionální mokré a suché vysavače Cleanserv Pro se dokonale hodí pro širokou škálu průmyslových nebo komerčních úklidových úkolů. Kapacita zás
projít na článekDárkové poukázky Kaufland za nákup Happy Office, Navigator Universal, Color Copy original, MAESTRO standard+, MAESTRO extra nebo MAESTRO color.
projít na článekV České republice nemají kampeličky (družstevní záložny) díky neslavné historii moc dobrou pověst. Presto všechno stále existují. Má smysl o nich uvažovat jako o alternativě k netransparentním bankovním institucím? Hned z kraje je asi dobré si říci, že bě
projít na článekSökes en cup: Var - i Sverige eller Danmark När - i mellandagarna 27. dec. 2023 - 7. jan. 2024, eller i början av april 2024 Spelnivå - AA, bra tjeckisk standard!
projít na článek