Už letos spustíme specializovanou databázi evitaDB, která e-shopům skokově zrychlí práci s daty. Seznamte se s ní v našem článku.
Ač kamennému maloobchodu – alias pěkně nečesky offlinu – mizí půda pod nohama, onlinu se daří. A často právě na úkor offlinu. Jakou podobu má tento trend a celá e-commerce vůbec v české dolině a pod Tatrami?
projít na článekOvěřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI ko
projít na článekRozmanitostí hýří nejen podzim, ale i dění na scéně e-commerce. Alza popohnala prodeje rozdáváním másla. Facebook vyděsil markeťáky experimenty na Slovensku. Evropská komise se jala vyšetřovat výrobce kvůli diktátu koncových cen. Úřad pro ochranu osobních
projít na článekRozdíl mezi e-commerce v Česku a Polsku z pohledu online marketingu a e-shopu/Różnica między e-commerce w Czechach i Polsce w zakresie online marketingu i e-shopu Připravila KHK KHK pro české a polské podnikatele a zájemce o přeshraniční spolupráci. KHK
projít na článekLetní bouře se odehrávají i na e-commerce scéně. Zatímco dobírka prý bude z EET vyňata, platby kartou jí budou podléhat. Negativní vliv okurkové sezóny likviduje trend množících se nákupů z mobilních zařízení. Češi stále dávají přednost českým e-shopům. N
projít na článek