Facebook, reklama a my

Právě pro tuto vysokou návštěvnost by zde měl každý podnikatel svou reklamu. Tedy na své zboží, nebo na své služby. Protože oni sem nechodí jen mladí lidé, ale naprosto všechny generace. I když nutno přiznat, že právě ti mladá zde mají nejvíce zástupců. To vybuzuje i mezi inzerenty určitou soutěživost. Kdo sem totiž inzerát dá, začnou mu po určité době stoupat tržby jako mávnutím kouzelného proutku. Je samozřejmé, že si to nemůže dovolit jen tak každý kdo by chtěl, protože pak by zde byly samé reklamy a žádný obsah. Nu, a proto je zde Facebook správa PPC. Nic si nedělejte z toho, že nemáte tušení, co je to ta zvláštní zkratka. Vy jako uživatel to nemusíte znát, ale přesto… Pay Per Click je anglická zkratka, která převedena do našeho mateřského jazyka je něco jako plať za klik. Přesněji za kliknutí, aby si někdo nemyslel, že jde o fyzické cvičení těla. V praxi to znamená to, že ten, kdo tam inzerát tohoto druhu má, neplatí klasicky za umístění, ale jen za to, když na něj někdo klikne. Takže je jisté, že platí jen za ty guesty, tedy návštěvníky, kteří mají o zboží neb službu skutečný zájem. Někdo, kdo shání potápěčskou výzbroj, nebude klikat na inzerát, kde se nabízí prádelní či jiné hrnce. Stejně tak jako hospodyně, která shání právě tyto nebude klikat na inzerát s propagací právě výbavy pro potápění. To vše inzerent ví, a proto je spojen a propojen s tím co se nazývá PPC agentura. Ta už zařídí všecko potřebné a inzerát mu umístí dle jeho požadavků, pokud je to ovšem možné. Podnikatel pak už jen sleduje rostoucí tržby a má největší zájem si na této pozici svůj inzerát udržet. Což ovšem není pro výše zmíněnou agenturu zase tak velký problém. Nuže, v krátkosti je v tomto článku nastíněna výhoda PPC reklam na určitých webových stránkách a pokud vás to zaujalo, tak klikněte na odkazy v tomto článku uvedené. Článek Facebook, reklama a my se nejdříve objevil na Benefita.

projít na článek

Facebook v problémech

1. Cambridge Analytica Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak tady je v krátkosti, co se stalo: nedávno vyšlo najevo, že z Facebooku unikla data o účtech asi 50 milionů uživatelů, a Cambrige Analytica, firma zabývající se zpracováním dat, použila tyto info

projít na článek

Jak psát reklamní texty na Facebook: Základy pro začátečníky

Reklama je jedním z nejlepších způsobů, jak oslovit zákazníky. Umožňuje oslovit tisíce lidí najednou. Problémem placené reklamy je, že stojí peníze. Často hodně peněz. Pustit se do placené reklamy proto vyžaduje trochu odvahy. Spousta lidí, která se k tom

projít na článek

Zavádí Facebook složku Hromadné?

Na Slovensku mají problém: Stránky na Facebooku čeká nulová viditelnost, pokud Facebook ponechá Explore Feed v současné podobě Slovensko sa dostalo do „exkluzívnej“ skupiny krajín, kde testujú Prieskumník. Reakcia Facebooku stojí za to Facebook testuje no

projít na článek

Moaan Exis (FR) a Bolehlav na turné po Česku

Za pár dnů dorazí do Česka Moaan Exis, jeden z hlavních reprezentantů francouzského labelu Audiotrauma. Hutný beaty, mocný basy, brutální zkreslení a zneklidňující zvukový plochy. Bejby nebude sedět v koutě. Bude headbangovat pod podiem. Turné si zde s n

projít na článek

Reklama ochrana osobních údajů

Na našich webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek

projít na článek