Firemní kultura

Firemní kultura hraje klíčovou roli v úspěchu organizace a také v tom, jak se zaměstnanci cítí ve svém pracovním prostředí. Je tvořena hodnotami, tradicemi, pravidly, chováním a způsobem komunikace, které jsou v dané organizaci sdílené a podporované. Je to v podstatě taková „duše“ společnosti, která ovlivňuje způsob, jakým se zaměstnanci chovají, jak pracují, ale i jak vnímají svou práci a organizaci jako celek. Ať už je firemní kultura formálního či neformálního charakteru, bývá velmi často aspektem, na základě kterého se zaměstnanci rozhodují zda ve společnosti zůstat. Do určité míry ovlivňuje i zájem nových zaměstnanců. Základem zdravé firemní kultury je vůle vedení a zaměstnanců ji žít a sdílet její základní hodnoty. Základní atributy zdravé firemní kultury Zdravá firemní kultura by měla splňovat několik klíčových atributů, které podporují produktivitu, spokojenost zaměstnanců a dlouhodobý úspěch organizace. Jedním ze zásadních atributů jsou firemní hodnoty. Ty by měly být jasně definovány a sdíleny v celé organizaci. Každý zaměstnanec, bez ohledu na jeho zařazení, by měl tyto hodnoty znát, chápat je a podle nich se i chovat. Organizace se zdravou firemní kulturou by měla mít nastavenou otevřenou a transparentní komunikaci mezi vedením a zaměstnanci. Ti by měli mít za každých okolností možnost získat relevantní a aktuální informace ohledně cílů, strategií, situace a ekonomických ukazatelů. Dalšími aspekty jsou vzájemný respekt a inkluzivita. Rozmanitost zaměstnanců, ať už se jedná o pohlaví, rasu, věk, národnost, sexuální orientaci, náboženství, vzdělání, názory a další, by měla být za každých okolností respektována. Zdravá organizace by měla podporovat a motivovat zaměstnance k jejich rozvoji a dát jim možnost pro případný profesní růst. Zakotvena by měla být ve firemní kultuře také vyváženost mezi osobním a pracovním životem zaměstnance. Měl by jim být poskytnut dostatek flexibility a možnosti, aby této rovnováhy byli schopni dosáhnout. V neposlední řadě je zdravá firemní kultura velmi úzce propojena s inovacemi, zlepšováním a zvyšováním efektivity. Organizace by měla nastavit takové prostředí, ve kterém budou moci zaměstnanci přicházet s nápady, implementovat je a sdílet si vzájemně know-how a zkušenosti. Vybudovat a udržet zdravou firemní kulturu je velmi náročná a komplexní záležitost. Firemní kultura je klíčovým faktorem pro dlouhodobý úspěch a udržitelnost organizace. Investice do budování pozitivní a inkluzivní firemní kultury má zásadní dopad na spokojenost zaměstnanců, výkonnost organizace a vnímání značky veřejností. Článek Firemní kultura se nejdříve objevil na HRdirect.

projít na článek

Firemní kultura a úspěch společnosti - návody z dílny světových lídrů

Jak moc ovlivňuje work-life balance a vliv firemní kultury atmosféru v týmu? Jaké jsou výhody či možné bariéry při zaměstnávání formou flexibilních pracovních režimů? Jak hodnoty ve firmě ovlivňují výkonnost lidí? Nyní máte jedinečnou příležitost společně

projít na článek

Firemní akce

Sháníte originální program pro váš firemní večírek, konferenci, vernisáž či oslavu? Jsme to my! Barvitý humor, ztřeštěné choreografie a nápadité předělávky světové hudby okořeněné beatboxem. (Více) Příspěvek Firemní akce pochází z Totál Vokál

projít na článek

Kapela na vánoční firemní večírek

Vánoční večírky Hledáte kapelu pro firemní akce? Kapela Aura nabízí svou hudební produkci a velkou show pro firemní vánoční večírky, teambuildingy a mnoho dalšího. podívejte se na naše Audio či video ukázky a přesvědčte se, že není třeba dále ztrácet čas

projít na článek

Leden 2021

  EVROPA AMERIKA, AUSTRÁLIE AFRIKA, ASIE ANTARKTIDA   leden hudba, výstavy, divadlo kultura média, kina… sport IT zima, roční období, kultura The post Leden 2021 first appeared on Mateřská škola Světluška.

projít na článek

Cizí a hudební kultura

Kultura je tady od toho, aby lid tak poznali nov m sta anebo novou kulturu lid . Mus m v m ct, frac34;e mn kultura opravdu hodn bav . J jsem opravdu hodn kulturn zalo frac34;en frac12; lov k, kter frac12; v frac34;dycky moc r d obje

projít na článek