Internetové projekty byly od samého začátku z důvodu jedinečnosti a nezávislosti stavěné na vlastních technologiích a programech a importované obsahy se jim musely přizpůsobovat. To se netýká jen automobilů, ale i dalších komodit. Výsledkem pak bylo a dosud je, že se obsah, byť správný a z oficiálních zdrojů, musel přizpůsobit nedokonalým, neaktualizovaným a i chybným číselníkům. Výsledkem pak bylo a je, že se nabídka nových vozů nezobrazuje správně.
Na pátečním jednání s ředitelem společnosti AutoSystem s.r.o. potvrdili zástupci značky Nissan v ČR podporu aplikaci AUTO-LINK, která je nezbytná pro správný přenos dat nabízených nových vozů. AUTO-LINK je součástí platformy AUTOSYSTEM, která ja
projít na článekSpolečnost AutoSystem s.r.o. udělala další významný krok v posílení své pozice v nabídce nových automobilů. Vedle již sedm let úspěšně fungující internetové platformy AUTOSYSTEM.CZ a již třetím rokem stejně tak fungující aplikaci AUTOKLIENT, zís
projít na článekDalší značkou, která využije všech technologií zaměřených na podporu prodeje nových automobilů, je Ford. Na pondělním jednání zastoupení značky Ford v České republice a firmy AutoSystem s.r.o., to potvrdili zástupci obou subjektů. Dealerská síť Ford
projít na článekVýznamní prodejci značky PEUGEOT již delší dobu využívají nejen specializovaný portál AUTOSYSTEM pro nabídku a prodej nových vozů, ale mají k dispozici i další aplikace společnosti AutoSystem – AUTO-LINK a AUTOKLIENT. V uplynulých dnech pr
projít na článekFIAT informoval o připravovaných změnách, které proběhnou v nejbližším roce. Připravuje se centrální produkt katalog pro správu skladových vozů, který do budoucna vyřadí stávající systémy a programy. Proto je nabídka společnosti AutoSystem implemento
projít na článek