Generativní umělá inteligence výrazně mění náš pohled na informace. Čemu budeme věřit? A jak ovlivní např. volby?

Výtvory umělé inteligence jsou stále dokonalejší a v blízké době již nebudeme schopni rozeznat autentické záznamy skutečných událostí (např. v případě fotografií a videí) od vygenerovaných produktů umělé inteligence. AI tak razantně změní způsob, jak přistupujeme k informacím - fotografie a videa již nebudou zárukou pravdivosti, protože mohou (ale také nemusí) být vytvořeny uměle, prostřednictvím umělé inteligence.

projít na článek

Negativní dopady generativní umělé inteligence budou vidět stále více

Generativní umělá inteligence má řadu pozitiv (kterým se věnujeme např. na našich specializovaných stránkách), na druhou stranu nesmíme ignorovat také rizika a problémy, které s sebou tato technologie nese. Ve veřejném prostoru se např. v posledních měsíc

projít na článek

Umělá inteligence

The post Umělá inteligence first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Vzdělávání v oblasti umělé inteligence nabírá na obrátkách, vzděláváme pedagogy, ale také např. lékaře či policisty. Kromě prezenčních akcí frčí i online videokurzy

Umělá inteligence se stává neodmyslitelnou součástí našeho každodenního života a má zásadní dopad na fungování společnosti. E-Bezpečí Univerzity Palackého v Olomouci se tomuto trendu nejen přizpůsobuje, ale aktivně se snaží formovat jeho směřování tím, že

projít na článek

AI a dezinformace: Jak umělá inteligence zasahuje do olympijských her v Paříži

Umělá inteligence (AI) je technologický nástroj s obrovským potenciálem, ale také s nebezpečnými možnostmi zneužití. V posledních měsících se stala středobodem mezinárodních debat o bezpečnosti a dezinformacích, zejména v souvislosti s nadcházejícími olym

projít na článek

Právě vychází příručka: Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory

Umělá inteligence (AI) se stává stále větší součástí našeho každodenního života, technologie, které využívají AI, se nacházejí v našich mobilních telefonech, počítačích, internetových vyhledávačích, sociálních sítích, a dokonce i v domácích spotřebičích.

projít na článek