Google Analytics 4 je tady! Psal jsem o něm na Marketing Makers blogu

Záloha dat ze starých Google Analytics Používejte v kampaních UTM_ID parametr Import nákladů do GA4 s využitím cost-import.cz, Make.com a virtuálního serveru The post Google Analytics 4 je tady! Psal jsem o něm na Marketing Makers blogu appeared first on Michal Blažek.

projít na článek

Tři užitečné přehledy v Google Analytics 4

Google Analytics 4 není nepovedou kopií starých Analytics. Je to úplně nový pohled na webovou analytiku. Na blogu Marketing Makers jsem najdete tip na tři super přehledy v GA4, které jsou možné díky GA4 a jejich možnostem reporting. Přejít na článek

projít na článek

Končí nástroj na experimentální práce Google Optimize

Google dává stopku dalšímu nástroji. Tentokrát se jedná o Google Optimize, o kterém jsem už tady na blogu psal. Tento zánik byl pro mě samotného překvapením, nicméně vám přiblížím aktuální záměry Googlu v souvislosti s ukončením této služby. 

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek

Kde hledat aktuální informace o webové analytice (GA4)

Už jsem to psal v rámci sociálních sítí, ale myslím si že bych to měl dát i zde na trvalo. Aby to bylo i pro návštěvníky webu. Dokumentace GA4: Dev dokumentace: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/ga4 Marketingová dokumentace: htt

projít na článek

Vypnutí automatické migrace Universal Analytics na GA4 / založení další GA4 služby 28. února

Nejspíše vám přišel následující e-mail. Odkazy z textu: [UA→GA4] O automaticky vytvořených Google Analytics 4 službách (GA4 property): https://support.google.com/analytics/answer/12938611 (jen angličtina) [GA4] Začněte používat Google Analytics 4 : https:

projít na článek