Google nás nechal nakouknout na nový přehled konsolidovaných dat živě a ještě o trochu dříve, tak se pojďme podívat! Jeden den poté, co Google sdělil, že bude konsolidovat data v hlášení o výkonu v nástroji Google Search Console do kanonické URL, celá společnost se rozhodla, že zveřejní jistý náhled na to, jak celé hlášení bude následně vypadat o měsíc či více dříve, než bylo původně plánováno. Pokud se přihlásíte na váš účet v Google Search COnsole a kliknete na hlášení o výkonu, měli byste vidět zprávu někde v horní části obrazovky: „Data výkonu jsou nyní založena na kanonické URL.“ Je tu také další možnost a to ta, že můžete „změnit“ pohled na ten starý, nekonsolidovaný. Google nahrál také tento starý pohled na hlášení, který bude dostupný až do desátého dubna tohoto roku. Uživatelé se tak budou moci seznámit jak s novým vzhledem hlášení, tak budou moci spatřit rozdíly a následně porovnat obě dvě hlášení. Jak to vlastně vypadá. Tady je pár snímků obrazovky, některé jsou z Twitteru, které porovnávají konsolidovaný přehled s tím starším: V některých případech tyto hlášení ukazují významné změny a některé z těchto snímků zas takové změny neukazují. Google to potvrdil. John Mueller, Analytik trendů Google Webmaster, potvrdil na Twitteru, že právě nyní vypouští ven náhled na nové vzhledy hlášení. Jak se k tomu dostanu? Stačí zajít do vašich hlášení o výkonu v nástroji Google Search COntrol, kde si vyberete příslušný majetek (stránku) a začnete se probírat vašimi daty. Proč na tom záleží? Tady je přesně to, co jsme říkali i minule. Avšak, k tomu všemu musíme také dodat, že byste se mělo podívat na to, jak nové konsolidované přehledy ovlivní vaše data v těchto nových typech hlášení. Pořádně se do toho ponořte, vyfiltrujte vaše AMP a data pro mobilní zařízení a porovnejte je jak v novém konsolidovaném přehledu, tak v tom starém. Pochopení těchto dat je klíčové, hlavně, když se snažíte sledovat váš výkon v Google vyhledávání. Článek Google Search Console živě s novým konsolidovaným přehledem se nejdříve objevil na SEO4.cz.
Google opět potvrzuje, jakou váhu přikládá obsahovému prvku videa. Google Search Console přidává novou položku - Stránky s videi.
projít na článekGoogle posílá nový typ upozornění z Google Search Console. Google nyní vysílá upozornění a zprávy z Google Search COnsole, když detekuje podstatný pokles v kliknutí na vaší webové stránce přímo z nástroje Google Search COtrole, v porovnání s daty z mi
Nástroj pro kontrolu URL v rámci Google Search Console je znefunkčněn. Dle Google Webmasters jde o krok dočasný a prováděný v rámci technický změn v infrastruktuře.
projít na článekMusíte se podívat na nejnovější aktualizaci nástroje inspekce URL od Google: opravdu vám to dá daleko detailnější postřehy o vaší stránce než kdy předtím. Google oznámil některé nové funkce, které přidal do jeho nástroje inspekce URL, který můžete najít
Požádat o indexování opět funguje. Nástroj pro kontrolu URL adresy v Google Search Console tak opět nabízí aktivní zažádání o vložení adresy do indexu, nikoliv jen pasivní kontrolu. Nezbývá nic než se ptát: co se mezitím asi dělo?
projít na článek