Hledáte způsob jak svou firmu, případně firmu vašeho klienta, efektivně zpropagovat? Účinným nástrojem mohou být graffiti malby neboli walldesign. Možností, jak zákazníka oslovit, je mnoho. Možná až příliš, a proto je zákazník v dnešní době reklamou doslova zahlcen. Je jí vystaven téměř celý den, a to ať v online světě, tak prostřednictvím venkovní neboli outdoorové reklamy. Tu reprezentují především tradiční billboardy, ale také citylighty, bigboardy, panely, plachty, světelné reklamy nebo třeba reklamy na lavičkách či dopravních prostředcích. V současné době se také do povědomí dostává výraz vizuální smog, kvůli kterému je získat zákazníkovu pozornost těžší, než kdy před tím. Jediným řešením, jak zákazníka zaujmout, je vytvoření poutavého obsahu a formy, která je natolik originální, že dokáže ostatní reklamu zastínit. V tomto ohledu se nabízí graffiti malby jako ideální řešení. Jednak nemusí být limitované plochou, jako například u billboardů, a zároveň nabízí neomezené možnosti uměleckého ztvárnění. Navíc jde o jediný typ reklamy, kde grafický návrh a samotné přenesení do prostoru řeší často stejná osoba či menší skupina. V praxi to funguje tak, že umělec společně se zadavatelem řeší možnosti, jak využít daný prostor a co nejefektivněji propojit umělecké ztvárnění s „message“ dané reklamy. Nejde tedy jen o nastříkání grafického návrhu na stěnu. Jde o úplně novou formu. Umělec pracuje se zadáním klienta a s prostorem, kde má být reklama umístěna, a snaží se vše propojit v jeden kreativní a smysluplný celek. Takováto realizace s sebou nese i další benefit. Dobře se s ní pracuje při tvorbě online obsahu například pro sociální sítě. Příspěvek o namontování banneru na štít domu určitě velkou parádu neudělá. Naopak u realizace graffiti malby můžete sdílet například skici návrhů, sprejera při realizaci nebo můžete po domluvě s umělcem vytvořit rovnou i celé video, jak dílo vznikalo. Takový obsah jistě vzbudí více emocí. Malba navíc vydrží roky a dá se s ní dále pracovat. My se do graffiti maleb často snažíme vložit nějaký příběh. Walldesign děláme již několik let a s každou novou zakázkou sbíráme nové zkušenosti. Podařilo se nám sestavit tým profesionálů a osvědčila se nám spolupráce nejenom se zákazníky napřímo, ale také v kooperaci s marketingovými agenturami, architektonickými studii či developery. Pokud máte o naše služby zájem, mrkněte sem: https://www.propublikum.cz/graffiti-na-zakazku Nebo napište na [email protected] #graffiti #zakazkovegraffiti #graffitireklama #outdoorreklama #walldesign
V minulém díle seriálu Graffiti profil jsme se zaměřili na Facebookový profil, který mapuje celou českou graffiti scénu Czech Graffiti Reporter a dnes se podíváme na osobní Instagramový profil pražskýho Rokeho z Kiss crew. Je to jeden znejaktivnějších pro
projít na článekSledujte vseriáluGraffiti atmospheredalší sériiukradených fotek zcelého světa, které mají společnou jen jednu věc, a tograffiti. Graffiti atmosphere nbsp Článek Graffiti atmosphere #53 se nejdříve objevil na Freshspace.
projít na článekInstagram je další bezplatná sociální síť, ke které je snadný přístup jak zchytrého telefonu, tak izpočítače. Alfa omega této platformy je sdílení fotografií a#160;videí mezi uživateli, kteří se navzájem “sledují” anásledně na tyto příspěvky reagují pomoc
projít na článekDříve jsme pro seriál Graffiti profil museli shánět kontakty na writery, obepisovat je a prosit je o fotky. Naštěstí je rok 2017 a sledovat aktivitu jednotlivých jmen, crews a celých scén je daleko lehčí, protože máme Instagram, Tumblr, Facebook a další s
projít na článekPrvní crew, kterou si vdalším díle seriálu Graffiti profil představíme, je The Criminal Squad, The City Stars a nebo jen TCS. Tomu, kdo alespoň jednou projížděl Prahou, tuhle striktní crew představovat nemusíme a možná ani tomu, kdo nejel ani kolem, proto
projít na článek