Pokud bude v Německu spotřeba ropy v silniční dopravě nadále klesat tak pomalu jako od roku 2000, zdroj energie poškozující klima ze silnic nezmizí dříve než v roce 2120. Ukazuje to analýza „Oil in the Fire“, kterou zveřejnil Greenpeace. Aby bylo dosaženo dohodnutých klimatických cílů v dopravě do roku 2030, musela by spotřeba ropy v dopravě klesnout zhruba desetkrát rychleji než klesala od přelomu tisíciletí. Analýza ukazuje vývoj spotřeby ropy v Německu za posledních 22 let a ukazuje dopravu jako hlavní příčinu pomalého poklesu. Více
Ani deset let po katastrofě ve Fukušimě se provozovatelé jaderných elektráren v Evropě z vážné nehody téměř nic nedozvěděli. Podle současného šetření Greenpeace běží v EU nejméně deset jaderných elektráren bez adekvátní bezpečnostní koncepce na ochr
projít na článekProti plánům ropné společnosti Shell nechat rozpadnout v Severním moři části čtyř starých ropných platforem obsahujících toxické látky, protestovali aktivisté a demonstranti Greenpeace s lodí Rainbow Warrior od rána 14. října v ropném poli firmy Shell. V
projít na článekRozbor toho, co elektromobil uspoří vedle pohonných hmot je impozantní: elektromobil mezi jiným nepotřebuje olej do motoru, jehož spotřeba se pohybuje okolo 1 litru an 1000 km, AdBlue, roztok močoviny pro eliminaci oxidů dusíku při spalování, její výroba
projít na článekMezinárodní energetická agentura (IEA) v nejnovějším World Energy Outlook 2021 představila dramatickou analýzu. V ropném sektoru IEA předpokládá roční pokles těžby ropy ze stávajících a známých nových ropných polí, ve výši 7,7 % ročně, za předpoklad
projít na článekNorské ministerstvo pro ropu a energetiku v roce 2013 zatajilo parlamentu a vbeřejnosti důležité informace o otevření nových ropných polí v Barentsově moři, které by mohlo mít za následek ekonomickou ztrátu několika miliard norských korun. Podle zveřejněn
projít na článek