Halloween – dobrý marketingový nástroj

S koncem října přichází americký svátek jménem Halloween. Halloween se slaví v noci z 31. října do východu slunce 1. listopadu a je oblíbený zejména v Americe. U nás se svátek začal slavit až po revoluci, ale i dnes je u některých považován za marketingový den. Halloween má svůj styl a to zejména u mladé generace.

projít na článek

Coolors, paleta barev pro vaši práci

Mám tu pro vás další tip na zajímavý online marketingový nástroj. Tentokrát jde o pomoc s výběrem barvy.

projít na článek

Zvyšte důvěryhodnost značky

Certifikát je jednoduchý marketingový nástroj, který pomáhá získat nejen důvěru zákazníků, ale i prestiž. Firemní certifikát je vhodný například pro použití na vaše letáky, katalogy, webové stránky nebo jiné propagační materiály. Certifikáty, které jsem v

projít na článek

Firemní maskoti

Provozujete e-shop, prodáváte produkt nebo služby a nevíte, jak lépe prezentovat vaše zboží? Firemní maskot je jednoduchý marketingový nástroj, který vám s tímto může pomoci. Maskot může působit jako představitel vaší společnosti nebo jako rádce či průvod

projít na článek

Dashboardy v Looker Studio

Znáte Looker Studio? Pokud ne, nevadí, rád vám jej představím. Jak už z názvu vyplývá, jedná se o online marketingový nástroj z dílny Google, který se zabývá analytikou a zpracováním dat. Řadí se mezi aplikace typu Power BI, o kterém jsem již na blogu psa

projít na článek

Microsoft Clarity UX nástroj, co rád doporučím.

Pokud používáte Hotjar pro analýzu UX, možná jste si všimli nedávného zvýšení cen. Bohužel se tím tento nástroj mohl stát pro některé malé firmy nebo startupy nedostupným. Dopadlo to na hodně UXáků v mém okolí, jelikož tento nástroj využívá opravdu hodně

projít na článek