Heureka.cz přichází s novou kampaní pro tlačítko Koupit

Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřeno zákazníky”. Tlačítko Koupit, neboli Heureka Košík, je v tomto případě zprostředkovatelem transakce e-shopu. Výhodou je, že obchody zapojené do Heureka Košíku systém intuitivně zobrazuje na TOP pozici. Na všechny nákupy uskutečněné přes Heureka Košík se také vztahuje Garance nákupu. Troufalá kampaň Heureka.cz připravila video kampaň, která odstartovala v pondělí 17. října a poběží jak na jejich YouTube kanále, tak i v jiných médiích. Prostřednictvím nových videí Heureka apeluje na to, jak je pro konečné zákazníky výhodné nakupovat přes jejich rozhraní. Užitečnost Heureka Košíku je pro většinu e-shopů na Heurece velmi citlivé téma, a proto si na danou kampaň utvořte vlastní názor. Aby e-shop dokázal s přesností říct, zda má pro něj Heureka Košík smysl, musí jej vyzkoušet. Nám se během měření podařilo zjistit, že většině e-shopů přináší větší zisk než v situaci, že by jej neměly. Výhodný je zejména pro startující e-shopy. Máte jiné zkušenosti? Co si o Heureka Košíku a kampani myslíte vy? Budeme vděční za každý postřeh. „Občas se každému stane, že přijde od e-shopu něco jiného, než jste čekali. Když nakoupíte přímo přes Heureku, není problém nerozbalené zboží až do 3 měsíců vrátit.“ „Marně čekáte na zboží, které vám má přijít z e-shopu? Nakupujte raději přímo na Heureka.cz, podobné případy za vás poté rychle vyřešíme a případně vám vrátíme peníze, když zboží vůbec nedorazí.“ „Dali jste někomu nevhodný dárek a teď nevíte, co s tím? Když nakoupíte přímo přes Heureku, můžete nerozbalené zboží vrátit až do 3 měsíců. A dárek pak vybrat jiný. Snadné.“ „Chcete vrátit zboží a není komu, protože e-shop již zaniknul? Když nakoupíte přímo na Heurece, tak se vám to nestane. O všechny reklamace se postaráme a pomůžeme vám s nimi.“ Článek Heureka.cz přichází s novou kampaní pro tlačítko Koupit se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Shoptet se spojil s Heurekou. Za novou registraci na srovnávači má pro své klienty 1000 Kč kreditu na rozjezd inzerce

Speci ln akci ve spolupr ci s Heurekou pipravil pro sv klienty poskytovatel e-shopov ho e en Shoptet. Pro v echny e-shopy na platform Shoptetu, kter se do 31. 10. 2018 nov registruj na Heurece, m srovn va 1 000 K kreditu zdarma na rozjezd inzerce.

projít na článek

Snadnější napojení na API Heureka Košíku

Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob

projít na článek

Heureka sází na Marketplace, jaký to má vliv na PPC režim a bidding?

Kroky Heureky už nějakou dobu postupně směřují k čím dál větší propagaci Heureka Marketplace (dříve Heureka Košík). V březnu došlo v Heurece ke změně, která poměrně zásadně ovlivňuje nákupní chování návštěvníků Heureky. Pojďme se společně podívat na to, o

projít na článek

Heureka sází na recenze. Nový detail obchodu je toho důkazem

Na podzim roku 2017 zveejnila Heureka nov uivatelsk et a pr v tato zmna odstartovala proces, jeho v sledkem m b t pln responzivn web. Druh vlna zmn se letos dotkla detailu obchodu. Heureka zde vsadila na recenze. Ukate mi recenze Uivatelsk przkumy

projít na článek

Zásilkovna a DPD pickup nově v podporovaných dopravcích na Heurece

V noce jsou sice a za p r ms c, ale e-shopy dostaly d rek od Heureky u nyn . Nov mohou v XML feedu v podporovan ch typech dopravy (DELIVERY) zas lat dopravce ZASILKOVNA a DPD_PICKUP. Z silkovna i DPD pickup se nov zobrazuj v bublin pou van ch dopravc n

projít na článek