Hodnocení zaměstnanců

V některých firmách a organizací je běžnou praxí, že dochází k hodnocení zaměstnanců. Nutno říci, že by se mělo jednat o samozřejmost. Pokud podnikáte, pravděpodobně se Vám musí jevit, že se jedná o nesmysl, který stojí spoustu času, který by se nepochybně dal využít podstatně efektivněji. Takový nesmysl si přece mohou možná dovolit na úřadu ve státní správě, ale rozhodně ne tam, kde čas jsou peníze. Ale jde o jeden ze způsobů, jak zefektivnit kvalitu práce a úroveň na pracovišti. Jedná se o způsob, jak poskytnout zaměstnanci zpětnou vazbu nad jejich prací. Jak jinak mají vědět, v čem si jejich práce vážíte a v čem naopak vnímáte jejich slabiny? Asi se nedočkáte efektivity práce, když svou nelibost budete skrývat, nebo naopak ventilovat prostřednictvím nadávek a podobně. Důležitá zpětná vazba pro zaměstnance i zaměstnavatele Navíc hodnocení poskytuje zpětnou vazbu i Vám, i když se to na první pohled ani nezdá. Pravděpodobně nikdy jindy se nedozvíte o různých tajemstvích a nečestnostech než právě při této činnosti. Můžete odhalit v prvopočátku různé průšvihy a to je rozhodně více než žádoucí. Je otázka, zda současné nastavení hodnocení zaměstnanců je správné. Obvykle se z hodnocení dělá zápis, takže se z pohovoru, který mohl být upřímný a přínosný, velmi snadno stává formalita, protože není zachováno diskrétní prostředí pro zaměstnance. Taktéž není na škodu hodnocení zaměstnavatele či nadřízeného. I to se v některých zařízeních děje. Samozřejmě ted nemáme na mysli různé anonymní ankety, které nezřídka lidé využívají spíše k hanění než k objektivní kritice. V obou případech platí, že je žádoucí vyzdvihnout objektivní klady, protože určitě nic není výhradně černé. O negacích je žádoucí mluvit sice otevřeně, ale s maximálním taktem. Není na škodu nabídnout například i některé alternativy a možnosti, které by mohly vést ke zlepšení nebo korigování. Článek Hodnocení zaměstnanců se nejdříve objevil na Regenera.

projít na článek

Rekvalifikační program HR Akademie – nejen teorie, ale i praxe s profesionály

Kvalitní personalisté a fungující HR oddělení jsou v době, kdy se pracovní trh v České republice potýká s nedostatkem kvalifikovaných zaměstnanců, více než kdy dříve klíčovými pro úspěšné podnikání firem. Správný výběr, adaptace, motivace, rozvoj, hodnoce

projít na článek

DMC HR Akademie - akreditovaný rekvalifikační program na profesi Personalista

Kvalitní personalisté a fungující HR oddělení jsou v době, kdy se pracovní trh v České republice potýká s nedostatkem kvalifikovaných zaměstnanců, více než kdy dříve klíčovými pro úspěšné podnikání firem. Správný výběr, adaptace, motivace, rozvoj a hodnoc

projít na článek

04.10.2023 HODNOCENÍ POBYTU MŠ LODĚNICE.

04.10.2023 HODNOCENÍ POBYTU MŠ LODĚNICE. Při vaření polévky pro skřítky se dá složit a zazpívat i pobytová hymna. The post 04.10.2023 HODNOCENÍ POBYTU MŠ LODĚNICE. first appeared on Šumavous - penzion, dětské centrum.

projít na článek

Kolik % zaměstnanců používá stravenky nebo stravenkový paušál?

Stravenky a stravenkové paušály jsou v dnešní době běžnou součástí benefitních balíčků, které zaměstnavatelé nabízejí svým pracovníkům. Tyto benefity nejen zvyšují spokojenost zaměstnanců, ale také přispívají k jejich zdravějšímu stravování a lepšímu work

projít na článek

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Naše společnost v souladu se svou politikou podpory vzdělávání zaměstnanců získala pro jejich odborný rozvoj podporu ve vzdělávací aktivitě Evropské svářečské zkoušky dle ČSN EN 135 spolufinancovanou z prostředků evropského sociálního fondu a státního roz

projít na článek