Představte si eshopové řešení, které spojuje veškeré vaše online aktivity od prodeje až po firemní prezentaci na jediné platformě. Co je hybridní eshop? Pod pojmem hybridní e-shop si můžete představit nejen unikátní e-shopové řešení, které kombinuje standardní funkce tradičního krabicového e-shopu s možností přizpůsobení na míru, ale také platformu, která sjednocuje všechny vaše online aktivity. To znamená, že může sloužit jak pro e-commerce, tak pro prezentaci vaší firmy. Hybridní řešení může zahrnovat všechny standardní funkce, které byste očekávali od pokročilého e-shopu, jako jsou detailní popisy produktů, košík, objednávkový proces a uživatelské účty. Zároveň nabízí prostor pro blogy, firemní informace a další obsah, který byste tradičně našli na korporátním webu. Výhody hybridního e-shopu 1. Úspora nákladů Hybridní e-shop umožňuje sjednotit e-shop a korporátní web do jedné platformy, tím snížíte náklady na údržbu dvou samostatných stránek, zjednodušíte správu obsahu, produktů a marketingových kampaní. 2. Zlepšení SEO Integrace e-shopu a korporátního webu na jedné URL adrese, může posílit SEO strategii a zlepšit pozici ve vyhledávačích 3. Flexibilita a škálevatelnost I když hybridní eshop vychází z předkonfigurované e-shopové šablony, lze ho snadno přizpůsobit konkrétním potřebám, ať už jde o design, funkce nebo obsah. Tím se liší od běžných eshopových řešení, která jsou v konfiguraci omezená. 4. Rychlé spuštění Na rozdíl od eshopů vytvořených na míru vychází hybridní e-shop z předkonfigurované šablony s integrovanými základními funkcemi. Nový e-shop tak může být spuštěn v mnohem kratším čase. 5. Lepší UX/UI Integrace e-commerce a korporátního obsahu na jedné platformě usnadňuje komunikaci a prezentaci vaší značky, zlepšuje uživatelský zážitek (UX) a uživatelské rozhraní (UI). Chcete se dozvědět víc? Rádi vám detailně představíme, jaké kroky vás čekají na cestě k vytvoření úspěšného hybridního eshopu. Kontaktujte nás. Obáváte se, že přechod na hybridní e-shop není úplně levná záležitost? Přestože může být počáteční investice do vývoje hybridního e-shopu vyšší než u standardních e-shopových řešeních, návratnost investic a dlouhodobé úspory jsou výrazné. Efektivnější správa, lepší konverze a nižší náklady na údržbu znamenají, že celkové náklady na vlastnictví se mohou snížit. „Naše řešení jsou navržena tak, aby byla cenově dostupná a škálovatelná. Funkce můžete přidávat postupně, přesně podle toho, jak to umožňuje váš rozpočet Milan Bartoň Zakladatel & CEO Bartoň Studio LinkedIn Proč si vybrat hybridní e-shop od Bartoň Studio Zvažujete různé poskytovatele e-shopových řešení a snažíte se rozhodnout, který je pro vás nejlepší? Zde je pár důvodů, proč naši klienti nejčastěji volí nás: Na e-commerce trhu se pohybuje už 18 let, máme mnoho znalostí a zkušeností z oblasti vývoje a provozu úspěšných online obchodů. To nám umožňuje nabízet řešení na míru. Prohlédněte si naši stránku s referencemi, kde naleznete příběhy spokojených klientů. Reference Moderní IT technologie Pokud se rozhodnete pro vývoj eshopu s Bartoň Studiem, získáte robustní a škálovatelné řešení, které bude spolehlivé po mnoho let. Náš systém je postaven na eshopové platformě zaručující vysoký výkon a bezpečnost. Své požadavky máte neustále pod kontrolou. Veškerý pokrok, úkoly a změny vidíte v reálném čase. Snadno můžete určovat priority, monitorovat aktuální stav každého požadavku a schvalovat odhady prací i termíny dokončení. Navíc vám bude k dispozici zkušený Account Manager, který zajistí hladký průběh a koordinaci vašeho projektu. Chcete se dozvědět více a nebo si domluvit osobní schůzku? Ozvěte se nám. Článek Hybridní eshop, web: Vše na jednom místě se nejdříve objevil na Bartoň Studio s.r.o..
Výběr ideální platformy pro váš eshop záleží na vašich požadavcích, schopnostech a rozpočtu. Zde je srovnání tří typů eshopů Krabicový eshop (Shoptet, Upgates, Fastcentrik) Někdy se také tomuto eshopu říká šablonový, to proto, že má obvykle několik předem
projít na článekV desátém ročníku shop roku, pořádaný portálem Heureka.cz, zaznamenaly úspěch i naše eshopy. O vítězích rozhodli zákazníci a odborná porota. V kategorii cena kvality: koupelny obsadil první příčku eshop leifheit-shop.cz. V kategorii cena kvality: dílna se
projít na článekProvozujeme eshop s nositelnou elektronikou a chytrými hodinkami Chytrý cibule.cz Zdroj
projít na článekFacebook nedávno umožnil části firemních stránek (alespoň dle stavu našich klientů) využívat novou funkci eshop. Na Facebooku můžete nahrát své produkty s cenou, obrázkem, popisem a URL adresou produktu. Produkty pak můžete označovat v příspěvcích, kde se
projít na článekHybridní válka je komplexní strategie konfliktu, která kombinuje konvenční vojenské operace s nekonvenčními prostředky a metodami, jako je kybernetická válka, dezinformace, ekonomický nátlak a politický vliv. Tento koncept se stal výrazně aktuálním v 21.
projít na článek