Influencerky testují dřevěné hračky Playtive z Lidlu: recenze

Jak se osvědčily dřevěné hračky Playtive z Lidlu? Tady jsou recenze a zkušenosti influencerek, které je s chutí otestovaly. Dřevěné hračky jsou kvalitní a opravdu nikdy z módy nevyjdou, napsala Luciiiiet a má pravdu. Na značce Playtive z Lidlu se mi líbí, že podporuje dětskou kreativitu a zručnost. Nadchla ji Montessori motorická hra, která podporuje první porozumění číslům hravou formou. Natálka tak trénuje sčítání, odečítání, rozpoznávání čísel a znaků. Za mě skvělá pomůcka pro učení a trénování základů počtů. Santalucias vyzkoušela hračky nejen se synem, ale také s dcerou. Děti si krásně vyhrály! Ze skvělé a kvalitní dřevěné dráhy Playtive je Lilly, dcera od influencerky Veroniky působící jako weru_bohmanova, nadšená od prvního dne. A stále si s ní hraje celá dráha vyšla komplet s doplňky jen na 599 Kč a máme konkrétně město. Stejně nadšeně si dcera hraje i na doktorku a učí se číslice a písmena. Veronika je tak nadšená, že značku Playtive bude dál využívat. K narozeninám se jí tam chystám koupit dřevěný domeček pro panenky a než půjde do školy, tak dřevěnou tabuli. Ella Elis napsala, že z vláčkodráhy z Lidlu je její syn Samik vážně unešený a ona také. Lidl nabízí dřevěné hračky Playtive, které mají převážně vzdělávací charakter a dětem nabízí správný psychomotorický a senzorický vývoj, a takové hračky my máme nejradši, shrnula benefity s tím, že vláček vyšel jen na 399 Kč a jde ovládat na dálku i přímo na vláčku. Jezdí dopředu, dozadu, má světelné i zvukové efekty. A dřevěnou železnici máme v provedení Statek. Samík miluje traktory a zvířátka, takže to byla trefa do černého, napsala s tím, že železnice Statek z Lidlu vyšla na 599 Kč. Ukecanamama to shrnula takto interaktivně: : Co si dáte? : Jednu klidnou sobotu : Tu nevedeme, ale můžeme Vám udělat toustík. : Ok, tak 2x prosím! S dřevěnými spotřebiči z Lidlu podle ní už nebude žádná sobota nebude klidná. Ale když necháte děti dostatečně trénovat, třeba vám jednou udělají ten toustík doopravdy, usmívá se. Vždycky když vidím ten jeho úsměv, hned je všechno odpuštěno, začala svou recenzi influencerka Majusv s tím, že tentokrát vykouzlily dokonalý úsměv dřevěné hračky Playtive z Lidlu, které ráda podrobila důkladnému otestování. Dráha s autíčky zaujala hodně, ale co si nejvíc přál, byla dřevěná pizza, kterou nám teď Kevi připravuje každý den několikrát. Za nás tedy jedině doporučujeme. Za málo peněz hodně muziky. Článek Influencerky testují dřevěné hračky Playtive z Lidlu: recenze se nejdříve objevil na MAMAblogroku.cz.

Všechny recenze pohromadě v jednom článku jsou tady

Víme, jak to maminky mají složité, a tak máme všechny recenze pohromadě v jednom článku. Vyzkoušené dřevěné hračky z Lidlu od maminek https://www.mamablogroku.cz/recenze-drevene-hracky-playtive-z-lidlu-vyzkouseny-superdukladne/ A také recenze značky Playt

Hračkářství Mrakyhraček aneb Levné hračky pro děti

Chcete svým dětem udělat radost? Zahoďte tablet a pořiďte jim pořádné hračky! Představíme vám 3 top levné hračky, které najdete v hračkářství Mrakyhraček. Na věku nezáleží, v obchodě najdete hračky pro každého!

Jak získat čas na lepší život Testuji dvoufázový spánek

Je 5:32 a já mám hotové své dva úkoly a začínám psát tento článek. Kupodivu v sobě mám jen jedno kafe, jako obvykle. Hodně lidí si stěžuje, že nemá čas, přitom času máme všichni stejně. Jde jen o to, jak s ním nakládáme. V tomto článku se podělím o první

Dřevěné dioptrické obruby již v září.

Již dlouho jsme zaznamenávali požadavky našich fanoušků na dřevěné obroučky, do kterých by bylo možné vsadit dioptrické čočky. Připravili jsme několik modelů pro dioptrické dřevěné brýle a v září bychom je chtěli nabídnout všem zájemcům. Věříme, že tato n

Hrajte si na Marvel postavy! Kde koupit nejlepší hračky?

Marvel nejsou jen komiksy a filmy. Jedna z největších světových značek se otiskla i do populárních hraček. Díky široké distribuci najdete hračky všech Marvel postav v nejrůznějších podobách! Kde?