Jak integrovat zaměstnance na home office do Vaší podnikové telefonní infrastruktury? Pokud máte ve firmě telefonní ústřednu Panasonic, potom je to snadné. Nepřestávejte v domácí kanceláři komunikovat se svými klienty či kolegy nebo obsluhujte, například, chod Vašeho call centra stejně kvalitně, jako když sedíte ve svých kancelářích. Nabízíme Vám dvě varianty, jak připojit uživatele z domácích kanceláří k firemní telefonní ústředně Panasonic a umožnit jim využívat její funkce stejně, jako jsou zvyklí na pracovišti ve své kanceláři – prostřednictvím PC s firemní VPN a aplikací Panasonic IP Softphone nebo pomocí mobilního telefonu s aplikací Panasonic Mobile Softphone: 1. PC s firemní VPN a aplikací Panasonic IP Softphone Panasonic IP Softphone je intuitivní softwarová aplikace určené pro koncové uživatele telefonních ústředen Panasonic. Plně nahrazuje hardwarový telefon, nebo může fungovat, jako jeho doplněk na PC uživatele v lokální IP síti, případně v rámci firemní VPN jako vzdálená vnitřní pobočka se zachováním funkcionalit a struktury telefonní ústředny. Ideální pro pokrytí potřeb zaměstnanců na home office čí v terénu s nutností začlenění do firemní telefonní infrastruktury. Základní funkcionality vytáčení a příjem hovorů přepojování hovorů konferenční hovory skupinové vyzvánění 48 DSS stavových tlačítek nahrávání hovorů kontakty firemní a osobní historie hovorů Vhodné pro pozice sekretariát obchod servis administrativa 3 režimy zobrazení ve Vašem PC: PDF ke stažení: IP Softphone KX-NCS8100 Brozura 2. Mobilní telefon s aplikací Panasonic Mobile Softphone Panasonic Mobile Softphone je jednoduchá, přehledná a vysoce zabezpečená aplikace, která spojuje zvukovou a vizuální komunikaci v mobilním zařízení a umožňuje zaměstnancům registrovat svůj chytrý telefon jako firemní linku. Takže, ať už zaměstnanci pracují v kanceláři nebo mimo, mohou vytáčet a přijímat zvukové nebo video hovory bez nutnosti používat své soukromé číslo. Může fungovat samostatně, nebo jako přidružená linka Vašemu stolnímu telefonu, například, když jste mimo kancelář. Aplikace podporuje PUSH, takže se Vám volající dovolají i když aplikaci zapomenete spustit. Základní funkcionality vytáčení a příjem hovorů přepojování hovorů skupinové vyzvánění kontakty historie hovorů Vhodné pro pozice obchod servis administrativa PDF ke stažení: Brožura Mobile Softphone Specifikace Mobile Softphone Produktové video (You Tube): Panasonic Mobile Softphone Video 3. Pro hladký přechod Vašeho telefonního provozu, v případě potřeby, do režimu home office, můžete využít servisní službu Garant +. PDF ke stažení: Servisní služba Garant + Příspěvek Integrace homeoffice pochází z STAND CZ
Vistos CRM se stal oblíbenou volbou pro mnoho firem, kteří hledají efektivní způsob správy objednávek a zajištění spokojenosti svých zákazníků. A jedním z klíčových prvků, který přináší významné výhody, je integrace s populární službou Balíkobot. Co je Ba
projít na článekU příležitosti tiskové konference České asociace strukturální integrace (CASI), také proběhne předání certifikátů prvním deseti absolventům českých kurzů rolfterapie.
projít na článekUživatelé systému Equator ověřili, že integrace přístroje do výrobního procesu dramaticky snižuje náklady, automatizuje výrobní procesy a zlepšuje efektivitu.
projít na článekUživatelé systému Equator ověřili, že integrace přístroje do výrobního procesu dramaticky snižuje náklady, automatizuje výrobní procesy a zlepšuje efektivitu.
projít na článekUživatelé systému Equator ověřili, že integrace přístroje do výrobního procesu dramaticky snižuje náklady, automatizuje výrobní procesy a zlepšuje efektivitu.
projít na článek