Kontaktní centrum společnosti IPEX je nástroj, který zajišťuje snadnou komunikaci s klienty. Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech kanálech.Systémová integrace je propojení různých softwarových komponent v jeden fungující celek. Společnost IPEX zajistila propojení Kontaktního centra IPEX se systémem 1CLICK a umožňuje tak zajistit kvalitní zákaznickou péči. V tomto článku se dozvíte, jaké funkcionality má právě tato integrace. Mezi hlavní přednosti patří především propojení kontaktů a informací o zákazníkovi ze systému 1CLICK do Kontaktního centra IPEX. 1. Příchozí hovor V případě, že je kontakt uložený v aplikaci 1CLICK, vidíme jméno volajícího, firmu a konkrétní telefonní číslo. Agent má k dispozici ovládací prvky hovoru jako zvednout nebo odmítnout hovor. 2. Proklik na detailovou kartu kontaktu systému 1CLICK Kliknutím na jméno se dostanete do detailové karty zákazníka v systému 1CLICK. Agent si obratem může zjistit veškeré informace. 3. Psaní poznámek přímo v CTI okně Agent si může značit poznámky přímo v CTI okně. Poznámka se automaticky propíše do systému 1CLICK. 4. Informace o hovoru v systému 1CLICK Agent uvidí veškeré telefonáty se zapsanými poznámkami v sekci Deník. Pokud máte zájem o propojení Kontaktního centra IPEX a systému 1CLICK neváhejte nás kontaktovat na e-mailech [email protected] nebo [email protected].
Kolikrát jsme to už zažili. Posíláme email s přílohou, ale přílohu nepřipojíme. Je to otrava jak pro nás, tak pro příjemce. Příjemce musí napsat zpět, pokud to vůbec udělá a mi máme práci navíc. Nejen to, můžeme si tím i zkomplikovat život, protože se něc
projít na článekMáte strach, že Vám něco uteče? Nebaví Vás se pořád přihlašovat? Vyzvedávání zpráv z "datovek" řada lidí pokládá za peklo. Ani se jim nedivím, mě to také nebavilo. Pokud se domníváte, že k přístupu musíte používat jenom to jedno známé řešení nebo Vám nev
projít na článekFirma NICOTRANS je vám možná známá. Pravděpodobně na silnicích potkáváte její kamiony. V Nicotrans jich mají 200 a zaměstnávají přes 450 lidí. Pracují na třech pobočkách - v Modleticích u Prahy, Olomouci a centrálu mají v Českých Budějovicích.Mezi klíčové
projít na článekPotřebujete evidovat spolupráci s partnery, dodavateli nebo klienty? V běžných úkolových systémech můžete zadávat požadavky pouze uživatelům v daném systému. To může být dost omezující v mnoha případech. 1CLICK umožňuje zadávat požadavek tzv. “na emai
projít na článekNáš partner, společnost UX Fans s.r.o., vytvořil pro společnost Kalkulator.cz propojení systému 1CLICK s VoIP ústřednou Daktela. Naše poděkování patří CEO UX Fans Martinu Tryznovi za udělení souhlasu k prezentaci článku na blogu systému 1CLICK. O projektu
projít na článek