Integrace Kontaktního centra IPEX se systémem 1CLICK

Kontaktní centrum společnosti IPEX je nástroj, který zajišťuje snadnou komunikaci s klienty. Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech kanálech.Systémová integrace je propojení různých softwarových komponent v jeden fungující celek. Společnost IPEX zajistila propojení Kontaktního centra IPEX se systémem 1CLICK a umožňuje tak zajistit kvalitní zákaznickou péči. V tomto článku se dozvíte, jaké funkcionality má právě tato integrace. Mezi hlavní přednosti patří především propojení kontaktů a informací o zákazníkovi ze systému 1CLICK do Kontaktního centra IPEX. 1. Příchozí hovor V případě, že je kontakt uložený v aplikaci 1CLICK, vidíme jméno volajícího, firmu a konkrétní telefonní číslo. Agent má k dispozici ovládací prvky hovoru jako zvednout nebo odmítnout hovor. 2. Proklik na detailovou kartu kontaktu systému 1CLICK Kliknutím na jméno se dostanete do detailové karty zákazníka v systému 1CLICK. Agent si obratem může zjistit veškeré informace. 3. Psaní poznámek přímo v CTI okně Agent si může značit poznámky přímo v CTI okně. Poznámka se automaticky propíše do systému 1CLICK. 4. Informace o hovoru v systému 1CLICK Agent uvidí veškeré telefonáty se zapsanými poznámkami v sekci Deník. Pokud máte zájem o propojení Kontaktního centra IPEX a systému 1CLICK neváhejte nás kontaktovat na e-mailech [email protected] nebo [email protected].

projít na článek

Už zase odeslaný e-mail bez přílohy?

Kolikrát jsme to už zažili. Posíláme email s přílohou, ale přílohu nepřipojíme. Je to otrava jak pro nás, tak pro příjemce. Příjemce musí napsat zpět, pokud to vůbec udělá a mi máme práci navíc. Nejen to, můžeme si tím i zkomplikovat život, protože se něc

projít na článek

Datové schránky jedním klikem

Máte strach, že Vám něco uteče? Nebaví Vás se pořád přihlašovat? Vyzvedávání zpráv z "datovek" řada lidí pokládá za peklo. Ani se jim nedivím, mě to také nebavilo. Pokud se domníváte, že k přístupu musíte používat jenom to jedno známé řešení nebo Vám nev

projít na článek

Bez 1CLICK si už firmu nedovedu představit, říká Stanislav Herch, finanční ředitel

Firma NICOTRANS je vám možná známá. Pravděpodobně na silnicích potkáváte její kamiony. V Nicotrans jich mají 200 a zaměstnávají přes 450 lidí. Pracují na třech pobočkách - v Modleticích u Prahy, Olomouci a centrálu mají v Českých Budějovicích.Mezi klíčové

projít na článek

Potřebujete zadat požadavek mimo svou firmu a mít nad ním kontrolu?

Potřebujete evidovat spolupráci s partnery, dodavateli nebo klienty? V běžných úkolových systémech můžete zadávat požadavky pouze uživatelům v daném systému. To může být dost omezující v mnoha případech. 1CLICK umožňuje zadávat požadavek tzv. “na emai

projít na článek

Integrace Daktela aneb jak je to s tím „hotovým řešením“?

Náš partner, společnost UX Fans s.r.o., vytvořil pro společnost Kalkulator.cz propojení systému 1CLICK s VoIP ústřednou Daktela. Naše poděkování patří CEO UX Fans Martinu Tryznovi za udělení souhlasu k prezentaci článku na blogu systému 1CLICK. O projektu

projít na článek