Možnosti integrace ve Variu Integrace v kontextu ERP systémů – co to je? Ve světě podnikových informačních systémů chápeme integraci jako proces propojení daného ERP systému s externími systémy, aplikacemi či nástroji. Konkrétní důvody k integraci se různí, nicméně v obecné rovině se jejím prostřednictvím snaží firmy optimalizovat vnitropodnikové procesy, doplnit stávající řešení o nové funkce, zkombinovat ERP systém s vlastními programy apod. Příklady integrace z praxe Datová integrace: do ERP systému lze integrovat externí zdroje dat, které následně můžete využívat pro řízení celého podniku. Typickým příkladem je zde CRM systém, kdy využíváte jeho databázi zákaznických dat pro podporu činnosti marketingu, obchodníků nebo zákaznické podpory. Integrace procesů: kromě dat lze do podnikového řešení začlenit i celé procesy z jiného softwaru. Nejlepším příkladem tohoto typu integrace je propojení ERP systému s e-commerce platformami, což umožňuje automatizovat workflow objednávek na straně e-shopu a automaticky je přenášet do ERP systému. Integrace aplikací: častým směrem je zde i propojení ERP řešení se specializovanými externími aplikacemi dodávajícími specifickou funkcionalitu. Zde se může jednat například o docházkový systém, rozhraní pro komunikaci s přepravci či „domácí“ software vyvinutý danou firmou. a mnoho dalších možností. Možnosti integrace ve Variu Proč se o integraci zajímat? Čím širší možnosti integrace ERP systém má, tím více flexibility vám dokáže nabídnout. Schopnost kdykoliv řešení doplnit o nové funkce či aplikace vám přinese mimo jiné i následující benefity: Škálovatelnost a flexibilita: díky integracím nových funkcí se ERP systém snadno přizpůsobí růstu vaší společnosti či změně jejího portfolia, Konec ručního přepisování: propojením podnikového řešení s externími systémy se zbavíte pracného a chybami zatíženého manuálního přenosu dat. Jednotná data napříč systémem: díky vzájemnému propojení máte vždy jistotu, že ERP systém i na něj napojený software využívají stejná data a nedochází tak k duplicitám. Centralizace systému: za pomoci integrace můžete z ERP systému učinit skutečné nervové centrum vašeho podniku a mít tak veškerá data dostupná na jediném místě. Zrychlení a automatizace procesů: integrace vám umožní rozsáhlou automatizaci nejrůznějších procesů napříč firmou, díky čemuž zvýšíte kapacitu podniku a podstatně urychlíte administrativní i jiné činnosti. Podpora vlastního software: pokud si pro svou firmu vyvíjíte vlastní aplikace či nástroje, s vhodným ERP systémem je můžete začlenit do podnikového řízení a naplno využít jejich potenciál. Co mi v tomto ohledu nabídne Vario? Otevřenost a flexibilita patří mezi největší výhody systému Vario. To není jenom prázdná marketingová fráze – Vario je skutečně navrženo pro maximálně snadnou integraci systémů a aplikací třetích stran, díky čemuž jej snadno proměníte v srdce celého podniku. Jaké možnosti integrace nabízí Vario? Inspirujte se příběhy spokojených zákazníků „Na Vario máme napojené e-shopy, logistický systém, klientské CRM či ERP systémy, ale také například call centrum. Integrace přitom trvají jen pár dní. Otevřenost Varia je pro nás zásadní.“ Jindřich Bráza, jednatel firmy e-Commerce Business. „Potřebovali jsme zkombinovat ERP systém a skladové hospodářství s e-shopem a kamennými prodejnami. Na Vario se v tomto můžeme spolehnout.“ Jan Matura, provozní manažer e-shopu Freshlabels. „Hlavní důvod pro pořízení Varia byla variabilita systému. My totiž dost často potřebujeme dělat věci nám na míru a zkoušet si je, což nám ostatní systémy neumožňovaly,“ Vít Hellebrand, jednatel firmy INVITAL Aqua. The post Integrace s ERP systémem a možnosti Varia appeared first on Vario.
87 % společností nemá propojený CRM systém s DMS systémem a v téměř 60 % firem neexistují vazby mezi ERP a DMS systémy. Jednotlivé podnikové systémy poskytují mocné nástroje a rozsáhlé množství informací, ale pokud nejsou vzájemně integrované, ztrácí se k
projít na článekU našeho dlouhodobého uživatele společnosti Lázně Libverda bylo realizováno propojení systému (software) pro lázně, kúpele a rehabilitace LBIS/4G Rehabilitační agenda s info systémem pro klienty. Díky této integraci se automaticky zobrazuje klientům infor
projít na článekNeustálá péče o systém Česká firma e-Commerce Business provozuje e-shopy pro nadnárodní korporace, což je bezesporu náročná práce. O to zajímavější je fakt, že díky široké automatizaci procesů zvládá veškerou agendu pouze tříčlenný tým. Tajemství úspěchu
projít na článekV červenci 2022 byla úspěšně dokončena implementace LBIS/4G (informační systém – software pro rehabilitační ústavy, lázně, kúpele a ambulantní rehabilitace a centra) v Lázních Velichovky. Byly implementovány tyto subsystémy: Ubytovací agenda Zdravotní ag
projít na článekVážení partneři, jsme nadšení, že se s vámi můžeme podělit o významnou novinku. Od září 2023 máte možnost ve Smartpointu prodávat veškerý obsah Ryanairu! Ano, knihování Ryanairu je teď ještě snazší a pohodlnější. Co to pro vás znamená? Všechny brandy
projít na článek