Známe to všichni. Odpoledne v obchodním domě nebo v prostém obchodě, pravděpodobně někde oddělení sladkostí nebo u pultu, kde jsou ještě žvýkačky a dětský pláč a řev. Není to nic neobvyklého, děti zkrátka chtějí to, co vidí a co jim připadá pěkné a myslí si o tom, že to bude dobré. Sice je to dosti pomíjivý pocit – v obchodě něco chce a skončí svět, pokud se to nekoupí, zatímco doma už se nad tím mává ruka. V případě sladkostí je tento fenomén trochu prodloužen, protože přeci jen sladkosti vydrží více. Co ale vzbuzuje v dětech tu největší TOUHU po něčem? Je to hlavně reklama. A pokud jste si mysleli, že se reklamě v televizi vyhnete, když dítěti pustíte nějakou pohádku, tak jste na omylu. Pohádky, reklamy a sponsoring Dětské internetové pohádky jsou více méně na jedno brdo – chytlavá, jednoduchá, otravná melodie, špatná kresba či animace, špatný dabing, jednolitý děj, opakovatelné pohyby. A taky obrovská reklama. Třeba dítě si ani nevšimne, že třeba jejich plastelínový kamarádi jsou vlastně „ověnčeni“ symboly a názvy značky, že u jejich pohádek je pravděpodobně taky link, kde mohou kliknout a dostanou se na e-shop. Dokonce i mezi jednotlivými pohádkami je vložena reklama, nejčastěji na hračky, sladkosti a poté oblečení. Dítě si neuvědomuje, že se dívá na jednu velkou reklamu Existuje chlapec na Youtube, který dělá review hraček. Proč je tolik populární a proč ho rodiče podporují všemi ohledy? Protože vydělává neskutečné peníze. Ukazuje ostatním dětem, jak moc cool jsou jeho hračky, ty se poté dožadují u rodičů a utrápení rodiče to potom kupují. Jednoduchá matematika. Samotné video tak je šikovně zamaskováno, přitom je to v jádru reklama, která má jenom přesvědčit děti. Prakticky není možné, abyste se vyhnuli reklamě na internetu. Děti jsou v tomto směru lehce ovlivnitelné, ale co si budeme, drtivá většina dospělých taky. Jenom se to týká některých jiných věcí, o kterých se dospělí domnívají, že jsou naprosto „potřebné“. Článek Internetové pasti na děti se nejdříve objevil na Arcontg.
Takhle to slušelo našim spolupracovnicím a spolupracovníkům na vzdělávacím kempu Bez PAStí v Hustopečích. Ve dnech 14. 19. srpna 2022 se v rámci projektu Bez PAStí podpora začleňování dětí s autismem do běžných škol, který je podpořen programem Activ
V pondělí 23. 10. se na naší škole uskutečnila beseda pro rodiče o bezpečí na internetu. Tisková mluvčí Policie ČR v Náchodě paní por. Mgr. Eva Prachařová společně se svým kolegou upozornila na největší chyby, kterých se rodiče a jejich děti dopouštějí v
projít na článekS problémem nežádoucích hlodavců v domácnostech či na pracovištích se setkává mnoho lidí. Elektronické pasti na myši představují efektivní a hygienickou metodu boje proti těmto nepříjemným návštěvníkům. V tomto článku se podíváme na to, jak vybrat tu nejl
projít na článekJe zde pro děti bezpečno? Na webu najde člověk naprosto všechno. Je otázka, jestli je potřeba děti nějak ochraňovat. Nezastávám názor, že je potřeba děti vyloženě šmírovat, dívat se, co navštěvovali za stránky. Není dobré, aby z nás děti měli [] Článek We
Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU
projít na článek