Jak dosáhnout zvyšování prodeje nových vozů?

Prodejem nových automobilů se zabýváme již od roku 1991 a po celou dobu optimalizujeme postupy pro získávání poptávek a jejich správné vyřizování. Průběžnou optimalizací těchto věcí, lze pak dosahovat zvyšování efektivity prodeje a zdrojů poptávek. Výsledkem našich letitých zkušeností jsou systémy, které tuto optimalizaci zajišťují Auto-link a Autoklient.

projít na článek

Toyota hlásí rekordní prodeje nových vozů v ČR

Toyota hlásí rekordní prodeje v Česku, jen za září prodala 918 vozů. Největší zájem byl o modely Yaris a Auris.

projít na článek

MAZDA oslovena v rámci projektu nových vozů

MAZDA je další značkou, která byla zástupci společnosti AutoSystem a.s. oslovena v rámci projektu podpory prodeje nových vozů v České republice.

projít na článek

Nové vozy v České republice = AUTOSYSTEM

AUTOSYSTEM je od roku 2008 největším zprostředkovatelem prodeje nových, předváděcích a referentských automobilů v České republice. Od té doby zprostředkoval prodej tisícům zákazníků. Ve spolupráci s významnými prodejci nových vozů v ČR nabí

projít na článek

Skupina PSA, první evropská automobilka, která ve Francii spustila prodej nových vozů přes internet

Při nákupu vozu lze využít různé cesty, 90 % zákazníků ovšem navštíví internet.  Skupina PSA se rozhodla na tento vývoj reagovat, a proto inovuje způsob prodeje svých vozů a

projít na článek

Volvo Cars: zvýšení prodeje elektrických vozů

Společnost Volvo Cars zaznamenala celoroční nárůst prodeje, přičemž se může pochlubit zvýšením prodeje elektrifikovaných vozidel o více než 60 %.

projít na článek