Jak dostat z Heureka Marketplace maximum díky Monitoringu konkurence?

Heureka se již delší dobu usilovně zaměřuje na propagaci svého staronového Marketplace (dříve Heureka Košík). Právě z tohoto důvodu jsme pro vás rozšířili report našeho Základního monitoringu konkurence o data e-shopů zapojených do Marketplace. Ty vám pomohou dostat ze svých produktů maximum. O Heureka Marketplace Funkcí Heureka Marketplace je prodej produktů klientských obchodů v rozhraní samotného srovnávače. Za tuto službu si Heureka účtuje provizi v závislosti na dané kategorii produktu. Marketplace se pak zobrazuje jak vedle nabídky obchodu (ať už v řazení dle ceny nebo v boxu Doporučené nabídky), tak na TOP pozici dané produktové karty (viz obrázek). A proč by vás právě TOP pozice měla zajímat? Z TOP pozice přichází v průměru až 80 % konverzí celé Heureka Marketplace! Výběr obchodu, který se bude zobrazovat na této pozici, má na starosti algoritmus, jež zohledňuje prodejní cenu produktu a hodnocení obchodu. Hodnocení obchodu krátkodobě příliš neovlivníte a hlavně by vaším dlouhodobým cílem mělo být mít co nejspokojenější zákazníky a dosahovat co nejlěpšího hodnocení. Tady není o čem. Na tomhle musíte pracovat konktinuelně a neustále. S prodejní cenou ale můžete hýbat. Pokud máte na Heurece zapnutý Marketplace, podívejte se na cenotvorbu i z tohoto pohledu. Jak jsme zmiňovali, až 80 % všech konverzí Marketplace jde právě z TOP pozice. Dostat se na TOP pozici za pomoci cenotvorby vám pomůže report našeho Základního monitoringu cen, který jsme nyní rozšířili právě o data e-shopů zapojených do Marketplace. V reportu mimo jiných dat najdete srovnání vaší ceny s cenou nabídky na TOP pozici spolu s hodnocením obchodu. Mimo tyto dvě informace se v nově rozšířeném reportu dozvíte také to, zda daný produkt patří k nejprodávanějším ve své kategorii, kolik obchodů nabízí produkt na dané kartě a kolik z nich je také zapojeno do Marketplace. Demo soubor kompletního reportu Základního monitoringu cen si můžete stáhnout zde. Veškeré informace o sledování konkurence pak najdete zde. Při optimalizaci svého produktového portfolia pro Heureka Marketplace byste neměli zapomenout ani na nerentabilní produkty. Nejste-li si jistí, že se vám Heureka Marketplace vyplácí, ozvěte se nám. Pomůžeme vám výkon Heureka Marketplace u vašeho e-shopu vyhodnotit a zoptimalizovat. Individuální monitoring konkurence Pro ty, kterým nestačí Základní monitoring cen, nabízíme Individuální monitoring konkurence, který vám poskytne komplexní přehled o konkurenci. V rámci Individuálního monitoringu si můžete nadefinovat podobu reportu přesně podle svých požadavků. Můžete monitorovat konkrétní konkurenty, kteří vás zajímají a sledovat veškeré parametry, které Heureka nebo i Zboží.cz nabízí. Report z Individuálního monitoringu konkurence vám budeme zasílat v libovolném formátu. Individuální report zvládneme předat od obyčejného poslání e-mailem až po pravidelné nahrávání do vaší interní databáze. Report můžeme rozšířit také o vaše interní data, například o nákupní ceny. Data z Heureky a Zboží.cz získáváme z API rozhraní a jsou vždy aktuální k času generování. (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '12-04d9c95424b2f28aaece6f953bb0e4aa'; js.dataset.a = 'inovit'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); V případě dotazů nebo zájmu o Monitoring konkurence nás neváhejte kontaktovat na [email protected]. Článek Jak dostat z Heureka Marketplace maximum díky Monitoringu konkurence? se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Zásilkovna a DPD pickup nově v podporovaných dopravcích na Heurece

V noce jsou sice a za p r ms c, ale e-shopy dostaly d rek od Heureky u nyn . Nov mohou v XML feedu v podporovan ch typech dopravy (DELIVERY) zas lat dopravce ZASILKOVNA a DPD_PICKUP. Z silkovna i DPD pickup se nov zobrazuj v bublin pou van ch dopravc n

projít na článek

Heureka sází na Marketplace, jaký to má vliv na PPC režim a bidding?

Kroky Heureky už nějakou dobu postupně směřují k čím dál větší propagaci Heureka Marketplace (dříve Heureka Košík). V březnu došlo v Heurece ke změně, která poměrně zásadně ovlivňuje nákupní chování návštěvníků Heureky. Pojďme se společně podívat na to, o

projít na článek

Snadnější napojení na API Heureka Košíku

Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob

projít na článek

Kaufland marketplace expanduje do Polska a Rakouska

Kaufland Global Marketplace, jedna z předních e-commerce platforem, se rozšiřuje do dalších zemí střední Evropy. Po úspěšném působení v Německu a od roku 2023 také v Česku a na Slovensku, se tato platforma připravuje na svůj další krok – expanzi do Polska

projít na článek

Kdy budou dny dopravy zdarma v roce 2019?

Nebudou. V roce 2019 se Heuréka rozhodla veleúšpěšnou akci Dny Dopravy Zdarma zrušit, osmý ročník této akce se letos konat nebude. Vyjádření k tomtuto rozhodnutí od srovnávače cen Heuréka si můžete přečíst níže. Ve zkratce se Heuréka v letošním roce bude

projít na článek