Jak hromadně změnit cílový odkaz externího produktu ve WooCommerce?

Pokud se v rámci affiliate marketingu zabýváte tvorbou produktových katalogů, tak se tu a tam asi občas setkáváte se situací, kdy byl affiliate program ukončen. Co však dělat, když máte na webu produkty z eshopu, jenž už neumožňuje další placenou affiliate spolupráci? Máte v podstatě tři možnosti: Nechat produkty na webu a posílat traffic zadarmo. Vymazat Pokračování textu Jak hromadně změnit cílový odkaz externího produktu ve WooCommerce? Příspěvek Jak hromadně změnit cílový odkaz externího produktu ve WooCommerce? pochází z Štefan Kuska

projít na článek

(Ne)Výhody externího marketingového oddělení

V poslední době jsem se s několika klienty zamýšlel nad možností externího marketingového oddělení. Téma samozřejmě spočívalo v porovnání výhod a nevýhod tohoto řešení.

projít na článek

Zasahovali jsme u hromadné nehody

Středa, 5. června 2024 – Ráno jsme vyslali jednotky k hromadné nehodě na dálnici D1 v Brně.

projít na článek

Hromadné nakupování pro každého

Hromadné nakupování – vysvětlení principu Co je to hromadné nakupování? Hromadné nakupování je nakupování služeb na vybraných webech, které se na hromadné nakupování specializují. Na těchto webech jsou uveřejněny zprostředkované nabídky služeb (jídlo, pob

projít na článek

Shoptet - Hromadné úpravy cen v eshopu

Nástroje a hotových řešení pro e-shopy je na trhu dostatek. Nyní jsem však hledal řešení, které by vyřešilo hromadné přeceňování výrobků. V tu chvíli těch řešení už není tolik a můžeme je spočítat na prstech jedné ruky. Samozřejmě vynechávám řešení e-shop

projít na článek

Nejlepší investice tvého dosavadního života

Chcete-li změnit svůj život, musíte se změnit vy. Investice do sebe a svého osobního rozvoje je klíč k úspěchu. Proč se vynalézat něco, co už je bylo vynalezeno před vámi a vy to pouze může okopírovat. Právě schopnost se chtít vzdělávat a učit se novým v

projít na článek