Na 7. března mě pozvala agentura KOFEIN na akci PPC OFFLLINE do pražského divadla ROYAL. Jak již z názvu vyplývá, bylo jasné, že přednášky nebudou klouzat po povrchu, ale půjde víc do hlouby – co jiného také čekat, když se na akci sejde víc jak sto kvalitních PPCkářů :)
Posledního půl roku jsem blogování moc nedal. Nezbyl na něj bohužel čas. Od května letošního roku jsem se totiž dal (společně s kamarádkou a kamarádem) na offline podnikání a přípravy na otevření nám zabraly veškerý čas. Pronajali jsme si prostor o ploše
projít na článekLetošní rok je pro mě z hlediska workshopů a marketingových konferencí poměrně netypický. Snažím se totiž vybírat netradiční akce. A tentokrát mi do oka padla konference o biddingu a správě zbožových srovnávačů pojmenovaná PROBIDDING, pořádaná Bidding Fox
projít na článekLetošní Heureka dýchánek se specialisty i samotnými zaměstnanci společnosti se konal také v Brně. Proto mi tento sraz nemohl uniknout a musím říct, že jsem ho užil naplno.
projít na článekI letos jsem si nemohl nechat ujít další ročník e-commerce konference Shopcamp, který se opět konal v Praze na ČVUT. Pokud bych měl shrnout letošní rok, tak mě ničím převratným neohromil, ale i tak mi bylo jasné, že zde opět načerpám hodně nových praktick
projít na článekMinulý týden proběhl v Shoptetu partnerský sraz PPC MeetUp, u kterého jsem nemohl chybět. Na akci podobného druhu jsem byl vůbec poprvé, ale tváře mezi hosty i účastníky jsem již znal z předchozích meetingů, takže pro mě byla celá akce příjemná a jsem rád
projít na článek