V předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán, jsem se věnoval výstupům z obchodu. Dnes se rozepíši o obchodní strategii. Strategie se liší v závislosti na tržních podmínkách, denní době a časovém rámci, ve kterém jsou obchodovány. Myslím, že prakticky všechny strategie si můžeme rozdělit na tři obecné skupiny: breakouty, trendové a protitrendové. Nebudu zde rozebírat jednotlivé strategie. Kdo si chce hrát, nechť si je vygooglí nebo se podívá třeba na Babypips.com či...
Když jsem začal s tradingem, záhy jsem narazil na termín „obchodní plán“. Všude jsem se dočítal, že každý trader by měl mít sepsaný svůj obchodní plán, že je to jeho Bible, bez které by se vlastně do spekulací na finančních trzích vůbec pouštět neměl. Př
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán, jsem se věnoval obecně obchodní strategii. Dnes se rozepíši o poslední věci, kterou mám ve svém obchodní plánu já a sice, co dělat po ukončení obchodu. Nejspíš si teď řeknete, že to je přece
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem dokončil nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk management a money management. Dnes se budu věnovat neméně důležité oblasti, a sice výstupům z obchodu. Jistě se už mnohde doče
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval tomu, co dělat před otevřením trhů. Dnes začneme probírat nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk & money management. Pokud totiž nebudete mít připravený scénář,
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem začal probírat nejdůležitější část celého obchodního plánu: risk management a money management, avšak věnoval jsem se jen risk managementu. Dnes vám řeknu, jaké otázky money managementu ř
projít na článek