Jak mistr pracuje se žáky

Jiří Vacek Uctívání vědomí Já jsem žáka přivolává pomoc mistra v těle. Pravé uctívání mistra - vědomí Já jsem se děje láskou, kterou k němu cítíme. Mistr zasvěcuje žáka do jeho vědomí Já jsem tím, že vyvolává jeho uvědomění. Vede žáka k uvědomění jeho vědomí Já jsem zasvěcením. Zasvěcení žáka se děje:    Indukcí v žákovi.    Dotekem vědomí Já jsem v žákovi.

projít na článek

Základní zákonitost vztahu Mistr – žák

Jiří Vacek Mistr není hmotné tělo ani mysl, ale sebe si vědomé božské vědomí. Žáci si nevolí mistra, ale mistr si vybírá žáky. O tom, kdo je žákem mistra, rozhoduje vztah žáka k jeho osobě a pokrok na stezce, který žák dosahuje. Pokrok žáka, k

projít na článek

Působení mistra v těle na žáky

Jiří Vacek To, že s námi mistr v těle sedí a medituje, může mít mnoho důvodů i rozličné působení. Za prvé nejsilnější působení mistra je v jeho těsné tělesné blízkosti. Z tohoto pohledu je tělesné spojení mistr – žák nejsilnějším sjednocením a jednotou

projít na článek

Jak mistr chrání své věrné

Jiří Vacek Jednou přišel k Mahárišimu jeho uctívatel a tázal se jej, co má dělat. Astrolog mu předpovědel rok plný neštěstí. Maháriši mu slíbil ochranu, ale za jedné podmínky: „Nesmíš se vzdálit ode mne dále, než na zdejší nádraží“. Každý mistr skutečn

projít na článek

Mistři a spasitelé

Jiří Vacek ... Mistr působí ve svém okolí a je také spasitelem, ale pouze pro své duchovní žáky, kteří kráčejí po stezce pod jeho vedením. Jelikož dosah moci některého mistra je značný a neomezuje se pouze na jeho bezprostřední okolí, ale zasahuje znač

projít na článek

Mistr má vždy pravdu

Jiří Vacek Mistr má vždy pravdu, i když ji nemá - to je přece nesmysl - ale není. Mistr nejen má pravdu, ale on je dokonce pravdou, protože nejvyšší pravda je: Já jsem je Pravda.

projít na článek