V podstatě každý e-shop má v horní části úvodní stránky banner, tedy obrázek informující o aktuální akci nebo novince v sortimentu. A rozhodně doporučuju banner využívat. Přece jen je vhodné výrazným způsobem návštěvníka e-shopu upozornit na aktuální akci a podpořit tak prodej. Ale dost často se setkávám se špatně navrženým bannerem. Proto se na toto [] The post Jak na banner u e-shopu appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
zakrytí lešení děrovaným bannerem během opravy fasády The post Reklamní banner appeared first on Alfagraf s.r.o..
projít na článekPro společnost AveTech, distribuující stroje a spotřební materiál pro kanceláře, kopírovací centra nebo tiskárny jsem vytvořil online banner na web představující nový katalog Sublimace. Líbí se vám má práce a máte zájem o spolupráci? Pokud ano, bu
projít na článekPro společnost AveTech, distribuující stroje a spotřební materiál pro kanceláře, kopírovací centra nebo tiskárny jsem vytvořil online banner na web představující nový katalog Svět kancelářské techniky. Líbí se vám má práce a máte zájem o spolupráci?
projít na článekSlevy mohou být lákadlem a pobídkou k tomu, aby na našem e-shopu zákazník nakoupil. Ale je potřeba dávat slevy? A nebo jak je správně nastavit a komunikovat? Slyší na slevy návštěvníci našich e-shopů? Ano i ne. Navíc od letošního roku (rok 2023) platí v Č
projít na článekKdyž spouštím nový e-shop, procházím seznam těch nejnutnějších kroků, které jsou naprostou samozřejmostí. Třeba se tento můj seznam bude hodit i vám. Jak píšu, je to opravdu jen to nejzákladnější, bez čeho bych internetový obchod nespustil. Obsah e-shopu
projít na článek