Jak na BiddingManager, aby přinášel to, co má. Zisky

BiddingManager jsme spou tli ped pl rokem a od t doby ho u aktivn vyu vaj stovky men ch a stedn velk ch e-shop. e i tento typ internetov ch obchod m na zbo kov m trhu anci, dokazuj statistiky z BiddingManageru. Abyste byli na Zbo nebo Heurece sp n , sta v n stroji p r jednoduch ch nastaven . Pojme se na n pod vat Pro je bidov n dleit Pokud chcete b t se sv m e-shopem sp n , je pro v s bidov n na zboov ch srovn va ch t m nutnost . A vbec nevad , e jste mal e-shop. Va e ance na to, e d z kazn k pednost v m ped velk m konkurentem, je po d vysok . Sta se neb t bidovat a pou vat BiddingManager. Bidov n na cenov ch porovn va ch v s toti me dostat na prvn pozice v zobrazov n zbo . A pr v na tyto pozice klikaj va i potenci ln z kazn ci nejv ce. Jak funguje bidov n v BiddingManageru V BiddingManageru m te v ce monost , jak si bidding nastavit. Prvn monost je glob ln nastaven . To plat nap v emi kategoriemi. V r mci glob ln ho nastaven si ur te, jak se maj bidovat produkty, u kter ch chyb speci ln nastaven (nastaven kategori , v robc nebo konkr tn ch produkt). Glob ln nastaven je prvn m a z kladn m krokem v r mci jak hokoli nastaven na eho n stroje. I kdy si budete nastaven roz iovat a nastav te si i CPC pro v robce a konkr tn produkty zvl , m glob ln nastaven po d sv v hody. Nap klad kdy si pid te do e-shopu nov produkty, automaticky se na n prop e toto glob ln nastaven , take se na z klad toho budou hned bidovat. Pi nastavov n se mete rozhodnout, jestli si budete CPC nastavovat jako korunov poloky nebo jako % z ceny produktu. U oboj ho je ale nutn zamyslet se, jestli to nebude sp e prodlen . Myslete tedy na to, v jak ch cenov ch relac ch se produkty v kategori ch pohybuj . Dal m krokem je nastaven kategorie a v robce. Logika nastaven je stejn jako u glob ln ho nastaven , jen hodnoty pizpsobte dan kategorii, p padn v robci. Tohle nastaven je nadazeno glob ln mu nastaven . Pokud m te kategorie nebo v robce, kter jsou pro e-shop stejn , zamte se na n a nastavte jim speci ln CPC. Jednoduch optimalizace Optimalizace produkt znamen vyadit nev dlen produkty a podpoit ty prod vanj , abyste zbyten neutr celi. To znamen , e jim nastav te specifick nastaven pesn na m ru. Zohledujte pi tom rozd l v cen, max. PNO a vhodnou hodnotu CPC dle dostupnosti. Pi optimalizaci pracujte s nejdleitj mi segmenty: Produkty bez konverz , kter utr cej pen ze zde kontrolujeme dv obdob . Kr tk (1-14 dn) a dlouh (1-3 ms ce). Ty produkty, kter v m utratily v ce ne svou mari, vypnte z biddingu (minim ln CPC), nebo odstrate z XML feedu. Produkty s vysok m PNO opt kontrola dvou obdob ve stejn m asov m rozmez , jako u produkt bez konverz . Produktm, kter utr c v ce, ne by mly, zkuste sn it CPC. T m se dostanete na ni bidovanou pozici a sn te n klady za proklik. Dal m zpsobem me b t vypnut z biddingu a t m p dem minim ln CPC (nebo pln odstrann z XML feedu). P li levn produkty zde si polote dv ot zky. Opravdu se mi u tchto produkt vyplat bidovat? Kdy jste na bidovan pozici na Heurece, plat te stejnou cenu i za proklik ze sekce azeneacute; dle ceny. A opravdu chci investovat do z kazn k, kte jdou jen po nejni cen? Pod vejte se na ty produkty, kter se v m zobrazuj na prvn ch pti pozic ch seazen ch dle ceny. Podle mare, kterou na levn ch produktech m te, si pot zvolte vhodnou bidovac strategii. Zamte se na produkty s anc na konverze T m m me na mysli produkty, u kter ch do lo k objedn vce, TOP produkty a produkty s potenci lem, kter ve va em sortimentu ale nepat mezi ty pln nejlevnj . Nezapomete, e m je CPC vy , t m se dost v te na vy bidovanou pozici. D ky tomu mete z skat vt poet n v tv a v ce objedn vek. Autobidding Autobidding v m cel proces bidov n v razn usnadn . Jak produkty v ak do autobiddingu pidat? V echny, kter generuj konverze s ide ln m PNO a ty, kter chcete v ce prod vat, aby do lo k nav en obratu. Autobidding v m me zajistit nav en obratu bez vt ho sil . m d le se toti udr te na bidovan pozici, t m v ce n v tv a n sledn i konverz mete z skat. Me ale taky snadno doj t k v razn mu nav en trat. Jak optimalizovat produkty v autobiddingu? Produkty nepesahuj c maxim ln PNO mete zkou et bidovat na vy pozice. To by v m mohlo piv st v ce n v tv a n sledn i konverz . Pokud nedosahujete pro v s optim ln ho PNO ani na 4. pozici, vypnte produkt z bidov n . Spad te do kategorie men ch a stedn velk ch e-shop a nepou v te je t n stroj BiddingManager? Pojte ho vyzkou et. Na i specialist jsou pipraven v m pomoci a poradit vdy, kdy bude poteba. BiddingManager si mete nez vazn vyzkou et a na 14 dn zdarma. Take se opravdu nen eho b t. Jdete do toho s n mi? Zaregistrujte se a zante vydl vat. Článek Jak na BiddingManager, aby přinášel to, co má. Zisky se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

BiddingManager ve FastCentriku

Dal monost, jak za t vyu vat BiddingManager je tady. Nyn se do na eho n stroje mete zaregistrovat pomoc aplikace s n zvem FastCentrik. Co je FastCentrik? FastCentrik je kompletn e-shopov platforma pro provoz internetov ho obchodu, s irokou nab dko

projít na článek

Zavolejte na pomoc superbiddera Zavolejte BiddingManager Certifikovaného partnera!

Nastavit bidovac strategie, uhl dat traty a zajistit, e bude klient s v sledky bidov n na Heurece a Zbo opravdu spokojen je obas v kon hodn superhrdiny. Na tst existuje BiddingManager a jedinci, kte ho um ovl dat. A pr v ti pijeli do Ostravy. Na

projít na článek

Forex: Americký dolar dnes oslabuje, investoři si vybírají nedávné zisky

Dolar dnes oslabuje, protože investoři si vybírají nedávné zisky. Podle agentury Reuters má ale americká měna předpoklady k dalšímu růstu díky nejnovějším statistikám, které zchladily očekávání ohledně brzkého snížení úrokových sazeb.

projít na článek

BiddingManager web: O krok blíže k dokonalosti

Nepest v me pracovat na novink ch a vylep en ch, a proto se i n web postupn rozrst . Na konci losk ho roku jsme spustili projekt certifikace BiddingManageru a pr v certifikace se t k vt ina novinek na na em webu. O certifikaci pehlednji a srozumitelnj

projít na článek

Skrytá tajemství filtrování v BiddingManageru

Filtrování vám umožňuje vyhledávat a optimalizovat produkty, které jsou pro vás klíčové. Využívejte funkci filtru naplno. Krok po kroku vás provedeme jeho možnostmi a prozradíme, jak filtr nastavit. Možnosti filtrování Statistiky v BiddingManageru jsou r

projít na článek