Se svými klienty komunikuji často a rád. Preferuji zejména e-mail, protože jej monitoruji průběžně, a dokonce i na svých stránkách garantuji odezvu do jednoho dne (a to by měl být v dnešní době již standard). Někdy se však může výměna zpráv neúměrně rozvést a z vaší schránky zbyde leda kůlnička na dříví. Už proto se u náročnějších či větších projektů spíše přizpůsobím klientovi a využívám jeho pracovní nástroj pro management úkolů, což logicky vede ke větší efektivitě spolupráce. Níže jsem pro vás připravil přehled komunikačních prostředků, se kterými jsem měl při práci tu čest.
Doba internetového podnikání je už dávno jinde. Možná vám přijde, že psaní textů není žádná věda a zvládnete to sami bez cizí pomoci, ale stejně téměř s každým klientem řeším, co a jak (ne)psat na svůj web.
projít na článekPříběhů z praxe není nikdy dost a proto chci se o jeden z nich podělit. S klientem jsem měl nedávno možnost vyzkoušet kompletní vypnutí reklam a celkově nás zajímalo, jak se tato „akce“ projeví na obratu. Pojďte se podívat, co nás k tomu vedlo a jaké byly
projít na článekKlientka trpěla chronickým strachem ze selhání při své práci. Přestože jí její práce baví a naplňuje, nemůže si ji plně užívat. S každým dalším klientem se vplíží strach z toho, že tentokrát selže. Zeptala jsem se jí, zda už se to někdy v její praxi stalo
projít na článekRecenze na internetu patří k často hledaným tématům všech, kteří zvažují nákup u vybrané firmy. Proto je velmi důležité vědět, jak komunikovat se zákazníky, kteří vám hodnocení udělili.
projít na článekKlient za mnou přišel se zhoršujícím se problémem komunikovat s lidmi, který se nakonec vystupňoval tak, že mu při komunikaci začal dřevěnět jazyk a měl problém s vyslovováním slov. Tím se samozřejmě cítil ještě hůř a začarovaný kruh se utahoval v nepříje
projít na článek