GIFy jsem si v poslední době oblíbil, protože mi tato „sekavá“ reklama přijde přitažlivější než klasické video. Používám je nejčastěji při propagaci na sociálních sítích, tento formát ale lze aplikovat i v PPC reklamě na Google Ads nebo Skliku.
V mém minulém článku zaměřeném na optimalizaci obrázků jsem zmínil doporučení používat obrázky ve formátu WebP. Jaké jsou výhody těchto obrázků, jak je do vašeho webu implementovat a má je vůbec smysl používat? Vše vám prozradím v tomto článku. WebP je fo
projít na článekVideonávod Denisy, jak používat vlasový olej Cem Ceman.
projít na článekTento formát retrospektivy je takový základ, kterým většina ScrumMasterů začíná. Každý člen týmu postupně řekne, co se mu líbí a mělo by se v tom pokračovat, a co se mu nelíbí, a bylo by potřeba změnit. Výhody: Je to jednoduchý formát. Nepotřebujete žádn
projít na článek14.6.2009 se v televizi NOVA ( http://archiv.nova.cz/multimedia/mr-gs-14-06-2009-tomio-okamura-jindrich-zobl.html v pořadu Mr.GS zůčastnil natáčení Jindřich Zobl. Za "propagaci westernového střílení" je naším borcem na červen.
projít na článekDalším oblíbeným formátem retrospektivy je takzvaná hvězda, kde klasický formát dvou otázek rozšíříte na pět segmentů a necháte tým se na daný Sprint podívat z různých úhlů – co bychom měli začít dělat, co dělat více, v čem chceme pokračovat, co dělat mén
projít na článek