Jak používat formát GIF při propagaci

GIFy jsem si v poslední době oblíbil, protože mi tato „sekavá“ reklama přijde přitažlivější než klasické video. Používám je nejčastěji při propagaci na sociálních sítích, tento formát ale lze aplikovat i v PPC reklamě na Google Ads nebo Skliku.

projít na článek

Obrázky WebP jaké jsou jejich výhody a jak je na webu používat?

V mém minulém článku zaměřeném na optimalizaci obrázků jsem zmínil doporučení používat obrázky ve formátu WebP. Jaké jsou výhody těchto obrázků, jak je do vašeho webu implementovat a má je vůbec smysl používat? Vše vám prozradím v tomto článku. WebP je fo

projít na článek

Retrospektiva #1 – Plusy a minusy

Tento formát retrospektivy je takový základ, kterým většina ScrumMasterů začíná. Každý člen týmu postupně řekne, co se mu líbí a mělo by se v tom pokračovat, a co se mu nelíbí, a bylo by potřeba změnit. Výhody: Je to jednoduchý formát. Nepotřebujete žádn

projít na článek

BOREC na červen 09

14.6.2009 se v televizi NOVA ( http://archiv.nova.cz/multimedia/mr-gs-14-06-2009-tomio-okamura-jindrich-zobl.html v pořadu Mr.GS zůčastnil natáčení Jindřich Zobl. Za "propagaci westernového střílení" je naším borcem na červen.

projít na článek

Retrospektiva #2 – Hvězda

Dalším oblíbeným formátem retrospektivy je takzvaná hvězda, kde klasický formát dvou otázek rozšíříte na pět segmentů a necháte tým se na daný Sprint podívat z různých úhlů – co bychom měli začít dělat, co dělat více, v čem chceme pokračovat, co dělat mén

projít na článek