Jak přilákat zákazníky

Dobrá pověst je základ na ní by si měl každý podnikatel zakládat. Vždy je nutné dodržovat termíny a chovat se ke klientům slušně. Reklamou totiž je i to že se o nás klienti baví dobře tímto způsobem vznikají ty nejlepší reference. Kdo není na internetu mu smůlu Nebýt dnes na internetu je zcela zásadní chyba. Není to jen o tom mít nějaké webové stránky, ale především mít je dostatečně atraktivní pro klienty. Ti by nikdy neměli informace na webových stránkách složitě hledat. Informace by měli být přehledné a neměl by chybět kontakt. Samozřejmostí by měl být kontaktní formulář kde mohou klienti pokládat své dotazy. Webové stránky by měli být vždy aktualizované a mít na nich v půli léta informaci o tom co se bude dít v prosinci předešlého roku nepůsobí nejlepším dojmem. Pomáhej pak prodávej V honbě za klienty je důležité být maximálně vstřícný a lidem nejprve pomáhat řešit své problémy. Možností je vyhledávat internetové diskuze kde lidé řeší mnoho věcí. V některých internetových diskuzích je možné zanechat i případný odkaz na webové stránky. Klasickou cestou Postavit se na ulici a nabízet letáky se svým produktem nebo službami je skvělou možností, jak být potencionálním klientům na očích. Lidé mají možnost se zeptat na to co je zajímá a zaujmout může i naše osobnost. Nabízení letáků by však mělo být v rámci slušnosti a neměli bychom letáčky nikomu nutit. Oblečení je vhodné zvolit dle typu služby kterou jedinec prezentuje. Jinak může být oblečen programátor jinak kadeřnice a jinak člověk propagující dětskou hračku. Osobní předměty jako nejlepší reklama Pokud propagujeme nějakou službu nebo produkt můžeme využít to, že danou věc používáme sami. Můžeme využít polep auta reklamní samolepkou nebo nošení svých ručně vyráběných náušnic. Když šijeme nákupní tašky, měli bychom je také sami nosit, stejně tak když šijeme hračky pro děti měli by je používat i naše děti, tedy pokud to je možné. Věci můžeme ale i darovat svým přátelům.     Článek Jak přilákat zákazníky se nejdříve objevil na Multi portál.

projít na článek

Jak přilákat nové zákazníky? Poradíme rychle a efektivně!

Oslovit nové zákazníky a říct jim, tady jsem, mám toto portfolio a nabízím tyto služby a produkty, nakupte u mě, je důležitou součástí byznysu a podnikání. Musíte přemýšlet nad vším a zejména nad reklamou. Ta online je snadno dostupná a není problém do ní

projít na článek

Podmořská muzea

Většina dovolenkových destinací se pere o zákazníky a všichni soutěží, jak jich přilákat co nejvíce. V Řecku to vyřešili jednoduše. Začnou povolovat podvodní návštěvu různých vraků. Pokud si myslíte, vy, co jste to ještě nezkoušeli, že je to jednoduchá zá

projít na článek

Rozhovor s obchodní ředitelkou LAPEK, a.s.

Nejen o nově zrekonstruované prodejně na autobusovém nádraží v Jihlavě je rozhovor s obchodní ředitelkou LAPEK, a.s. Dozvíte se, že ve FESCHU lighting design umíme i malé prodejny bufety, které svým interiérem dokáží přilákat zákazníky. I to, že remodel

projít na článek

Vliv osvětlení na prodej zboží

FESCHU průvodce pro majitele prodejen rady a tipy, jaké zvolit osvětlení, aby se zboží víc prodávalo Osvětlení je často podceňovaný, ale zásadní faktor úspěšné prodejny. Správně navržené osvětlení může zvýšit prodej, vytvořit příjemnou atmosféru a přilák

projít na článek

3 nejčastější chyby při osvětlování prodejen a jak je napravit

3 nejčastější chyby při osvětlování prodejen a jak je napravit Osvětlení je často podceňovaný, ale zásadní faktor úspěšné prodejny. Správné osvětlení může zázračně proměnit každý prodejní prostor. Má moc přilákat zákazníky, zvýraznit kvalitu produktů a vy

projít na článek