Jak se jednoduše orientovat v Google Search Console?

Tentokrát jsem pro vás připravil článek, který sice nepřináší nic nového, ale myslím si, že začátečníkům i některým pokročilým přinese zajímavé podněty, čemu věnovat pozornost v Google Search Console (GSC).

projít na článek

Hledáme posilu PPC SPECIALISTA

Hledáme zkušeného PPC specialistu. Tvojí hlavní odpovědností bude nasazování PPC kampaní, jejich správa, vyhodnocování výsledků a navrhování případných úprav. Budeš pracovat převážně s Google Ads a Sklikem, zahrnující search, videokampaně, obsah, PLA a PM

projít na článek

Google Analytics 4 je tady!

Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přicház

projít na článek

Google Nákupy pro podporu Google Ads

Využíváte Google Ads? Pokud ano, tento článek je určený právě pro vás. Rád bych vám ukázal, jak je možné zdokonalit vaše reklamy na Google. Doplňkem jsou Google Nákupy, které jsou vhodné zejména pro váš e-shop.

projít na článek

Google consent mode je jen pomocník a ne řešení.

Disclaimer: Nejsem právník, takže vše na vlastní odpovědnost. Co to je Google consent mode? Je to funkce od Google co pomáhá s nastavení a dodržování souhlasů. https://support.google.com/analytics/answer/9976101?hl=cs https://developers.google.com/tag-pla

projít na článek

Máte zkušenosti s nastavením Google Analytics 4?

Mít Google Analytics 4 se už dneska určitě vyplatí. Je však důležitá nejen příprava a testování, ale i fakt, že Google plánuje vytvořit těm uživatelům, kteří ještě službu nenastavili, automatický import z Google Universal Analytics. Což nemusí být úplně i

projít na článek