Jestliže chcete podpořit své webové stránky nebo e-shop, aby se ve vyhledávačích zobrazovaly na lepších pozicích, nejspíše se uchýlíte k jejich propagaci. Ta může být různá, přes linkbuilding, PPC reklamu až po PR články. Pojďme se společně podívat, co vlastně je posledně jmenovaný PR článek. Proč vlastně PR články psát? Nejprve bychom si měli odpovědět, proč vlastně psát PR články. Co je jejich podstatou? Může to být představení novinky na trhu nové služby či produktu. Jeho prostřednictvím také propagujeme značku nebo oznamujeme konání nějaké akce. PR článek nám také dopomůže k získání zpětného odkazu z webu, který je relevantní k jeho tématu. Další podstatnou věcí je, pro koho je článek určený a kdo ho tedy bude číst. Všechny tyto údaje by měl copywriter znát ještě před tím, než se do psaní PR článku pustí. PR články pomáhají přivést návštěvníky I když za napsání PR článku nejsou horentní sumy, ceny se pohybují okolo 80 až 150 Kč, přesto může být takový text přínosný a kvalitní natolik, aby ho čtenáři rádi četli. Určitě by z něho neměla být cítit urputná snaha o reklamu za každou cenu. Chcete-li čtenáře na přečtení PR článku nalákat, zaujmout je třeba dobře zvoleným nadpisem i ilustrační fotografií. Podstatné také je, co napíšete do perexu, s nímž se čtenáři budou seznamovat nejdříve. Teprve až je něco v textu zaujme, pokračují dále ve čtení. Dobrý copywriter dovede do perexu vměstnat to nejdůležitější zajímavým a čtivým způsobem. Jak vlastně PR článek vypadá? PR články pracují hlavně s nadpisy H1 a H2, případně H3. Pro neznalé jedná se o hlavní nadpisy a podnadpisy, které mají přitáhnout pozornost čtenáře. Současně mohou obsahovat klíčová slova, na která cílí text článku. Samozřejmě to s klíčovými slovy nesmíte zase tak moc přehánět. Všeho s mírou a s klíčovými slovy zvlášť.
V předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán, jsem se věnoval obecně obchodní strategii. Dnes se rozepíši o poslední věci, kterou mám ve svém obchodní plánu já a sice, co dělat po ukončení obchodu. Nejspíš si teď řeknete, že to je přece
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval trhům, timeframům a obchodním nástrojům používaným při obchodování. Dnes si probereme další části, které mám ve svém obchodním plánu zahrnuty a sice co dělat před otevřením trh
projít na článekOblíbený AliExpress už určitě všichni znáte. Napsat však správně jeho název, to může být mnohdy pořádně tvrdý oříšek. Proto se na něj v tomto článku zaměříme.
projít na článekMáme nové webové stránky! S radostí vám představujeme naše nové webové stránky. Naším cílem je poskytovat vám, našim zákazníkům, špičkové
projít na článekTvrzení, že webové stránky mají být především pro lidi, a ne pro vyhledávače, je známe klišé. Pravdou je, že musí být pro obojí. Rozhodně to není tak, že levné webové stránky mohou umět pouze jedno z toho. R2solusion nabízí řešení firmám i jednotlivců, ja
projít na článek