Jak vypadá správa PPC kampaní profesionálem?

Vždy, když mi přijde poptávka od potenciálního klienta, zajímá mě hned několik základních otázek, než klientovi předložím nabídku na audit zdarma a návrh spolupráce. Mezi tyto otázky patří informace, které mi dovolí nahlédnout pod pokličku daného projektu a posoudit, zda bude mít vzájemná spolupráce smysl.

projít na článek

Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.

projít na článek

Kolik vložit do kampaní během Vánoc?

Letošní vánoční článek věnuji zamyšlení nad rozpočty kampaní během svátečního období. Metod je hned několik, tak se na toto téma pojďme podívat.

projít na článek

Hledáme posilu PPC SPECIALISTA

Hledáme zkušeného PPC specialistu. Tvojí hlavní odpovědností bude nasazování PPC kampaní, jejich správa, vyhodnocování výsledků a navrhování případných úprav. Budeš pracovat převážně s Google Ads a Sklikem, zahrnující search, videokampaně, obsah, PLA a PM

projít na článek

Google zařadil vyšší rychlost. V nové kampani přirovnává textovou komunikaci iPhonů k pageru

Google pokračuje v kontaktní kampani #GetTheMessage • Komunikační služby od Applu přirovnává k pageru • Vše vyřeší přechod Applu ke službám RCS, ten to ale stále ignoruje

projít na článek

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

PPC kampaně jsou pro klienty často neoblíbenou záležitostí, a to zejména proto, že reklamě a její tvorbě příliš nerozumí nebo se třeba v minulosti spálili při svých pokusech. Sepsal jsem proto pro vás několik zásadních tipů, co při zakládání kampaní, ať u

projít na článek