Vždy, když mi přijde poptávka od potenciálního klienta, zajímá mě hned několik základních otázek, než klientovi předložím nabídku na audit zdarma a návrh spolupráce. Mezi tyto otázky patří informace, které mi dovolí nahlédnout pod pokličku daného projektu a posoudit, zda bude mít vzájemná spolupráce smysl.
V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.
projít na článekLetošní vánoční článek věnuji zamyšlení nad rozpočty kampaní během svátečního období. Metod je hned několik, tak se na toto téma pojďme podívat.
projít na článekHledáme zkušeného PPC specialistu. Tvojí hlavní odpovědností bude nasazování PPC kampaní, jejich správa, vyhodnocování výsledků a navrhování případných úprav. Budeš pracovat převážně s Google Ads a Sklikem, zahrnující search, videokampaně, obsah, PLA a PM
projít na článekGoogle pokračuje v kontaktní kampani #GetTheMessage • Komunikační služby od Applu přirovnává k pageru • Vše vyřeší přechod Applu ke službám RCS, ten to ale stále ignoruje
projít na článekPPC kampaně jsou pro klienty často neoblíbenou záležitostí, a to zejména proto, že reklamě a její tvorbě příliš nerozumí nebo se třeba v minulosti spálili při svých pokusech. Sepsal jsem proto pro vás několik zásadních tipů, co při zakládání kampaní, ať u
projít na článek