Lidé se často ptají, zda jim umělá inteligence sebere práci. Odpověď je jednoduchá. Umělá inteligence nikomu práci nesebere, ale ten kdo s ní umí pracovat ano. Proto byste i vy měli přemýšlet nad tím, jak AI využít ke své práci a získat tak konkurenční výhodu. Umělá inteligence vám pomůže v marketingu Umělá inteligence (AI) může být využita v různých oblastech marketingu pro internetové obchody. Zde máme pro vás několik typů, jak ji využít ke svému prospěchu. Personalizovaný obsahAI může být použita pro personalizaci obsahu na základě chování a preference návštěvníků e-shopu. Například může analyzovat historii nákupů a preferencí návštěvníka a na základě toho mu nabídnout personalizované produkty nebo nabídky. Prediktivní analýzaAI umí analyzovat data z e-shopu a predikovat trendy a chování zákazníků. Na základě těchto analýz může být vytvořena strategie pro budoucí marketingové kampaně. ChatbotiKomunikujte se zákazníky pomocí chatbotů. AI může být využita pro vytvoření chatbotů, které mohou odpovídat na dotazy návštěvníků e-shopu. Chatboti mohou být naprogramováni tak, aby dokázali poradit zákazníkům při výběru produktů nebo odpovědět na časté dotazy. Cílená reklamaDíky AI můžete tvořit cílené reklamy na základě chování a preference návštěvníků e-shopu. Tím lze zlepšit efektivitu reklamy a snížit náklady na reklamu. SEO analýzaVyužijte AI k analýze klíčových slov a predikce nejlepšího obsahu a strategie pro SEO optimalizaci e-shopu. Tvorba obsahuAI může být použita k tvorbě textů zohledňující prefereovaná klíčová slova. Pomocí generování textu na základě specifikací produktů lze snadno vytvářet kvalitní popisy produktů, což může ušetřit mnoho času a zjednodušit proces aktualizace obsahu. Kromě popisů k produktům si můžete nechat tvořit pravidelné články na blog, aktualizovat meta data podstránek, nebo si nechat psát texty k příspěvkům na sociální sítě. AI vám k nim také vytvoří kompletní publikační plán. Tvorba videíTvoříte pro sociální sítě i videa? Umělá inteligence vám video nejen sestříhá, ale doplní k němu i mluvené slovo a vybere vhodnou hudbu. Získejte konkurenční výhodu jako první Na trhu už je dostatek softwaru a nástrojů, které vám použití a integraci umělé inteligence usnadní. Každý si tak přijde na své a může využít některý z nástrojů, který mu usnadní práci. Čím dříve si pomocí AI optimalizujete firemní procesy, tím dříve získáte konkurenční výhodu. Článek Jak využít umělou inteligenci pro propagaci e-shopu? se nejdříve objevil na inSociety.
V těchto dnech vychází nová elektronická publikace Rizika spojená s umělou inteligencí, kterou pro vás připravil tým E-Bezpečí z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci ve spolupráci s Univerzitou Karlovou a hubem CEDMO a která se věnuje velmi
projít na článekZákon o umělé inteligenci jako první na světě přináší ucelený seznam pravidel a regulací pro společnosti, které jakkoliv operují s umělou inteligencí.
projít na článekV těchto dnech spouštíme nový online videokurz, zaměřený na problematiku umělé inteligence. Prostřednictvím předtočených videolekcí, ale také interakcí přímo s umělou inteligencí, seznámíme účastníky s klíčovými tématy, která se dotýkají fungování a přede
projít na článekV umělé inteligenci je budoucnost, o tom není pochyb a web Suno.com vás opravdu nadchne, protože s pomocí AI vytvoří hudbu a dokonce i nazpívá, samozřejmě jak jinak než v češtině. Jak složit písničku za
projít na článekAmerická značka Plaud, která již dříve představila hlasový záznamník s umělou inteligencí Plaud Note, přichází s kapslí Plaud NotePin. Můžete ji nosit na ruce jako hodinky, na krku jako náhrdelník, na klipu za sakem nebo ji mít připnutou přes magnet k jin
projít na článek