Lidé se silnějším přesvědčením obvykle dosahují rychlejších výsledků. Pojďme se podívat na to, jak si vypěstovat neotřesitelnou víru ve své schopnosti, svou práci, produkty a to nejdůležitější – v sami sebe. Věřte ve své produkty a služby Budování víry ve vaše výrobky, nebo služby, začíná osobní zkušeností. Své výrobky nebo služby (od Vaší MLM společnosti, se kterou spolupracujete) prostě musíte používat, anebo alespoň zkusit. Určitě to znáte Vyzkoušíte skvělý produkt, nebo službu a chcete se pochlubit svému okolí, jak vám pomohli. Čím lepší výsledky, tím jednodušší to je. Přesně tak to mají mí přátelé z různých MLM firem. Nemusíte být odborníkem. Ale není to na škodu. Čím více víte o složkách, výhodách, studiích, historii, tvůrcích, vědě atd. kolem vašich výrobků, anebo služeb, tím větší důvěru okolí, si můžete vybudovat. Také pochopení proč většiny výrobků a služeb, je pro budování důvěry nesmírně důležité – zejména pokud existuje určitá složka, nebo jiný detail výrobku či služby, za který se nemůžete zcela postavit. Když studujete a pronikáte hlouběji, pochopíte proč společnost činí určitá rozhodnutí, je to pak vše mnohem snazší. Avšak zase mějte na paměti, že všeho moc škodí bez aplikování do praxe, jsou vědomosti bezcenné. Víra ve svou společnost Pokud jde o budování víry ve vaši společnost, je třeba nejprve udělat domácí úkol. Zjistěte si informace o zakladatelích, manažerském týmu a historii společnosti – včetně jejích úspěchů a překážek, které překonala, aby se dostala tam, kde je. Pokud existují články a zprávy třetích stran, přečtěte si je. Znovu, pochopení toho, co se stalo a proč, vám může pomoci vybudovat obrovskou víru. Zvláště když svůj tým vyškolíte v pozitivech, která se dozvíte. Dalším krokem je setkání s lidmi ve vaší společnosti. Dejte si záležet na tom, abyste na svých sjezdech vyhledali zakladatele a vedoucí pracovníky. Nebo ještě lépe, udělejte si čas na návštěvu domovské kanceláře a představte se recepční, týmu péče o zákazníky, lidem ve skladu a všem, s nimiž přijdete do styku. Ptejte se a seznamte se s lidmi. Tím si vybudujete vztahy a důvěru v lidi, kterým svěřujete růst a podporu rozvíjeného podniku. Nejdůležitější pro budování neotřesitelné víry ve firmu je pochopit, že každá firma bude mít své problémy. Stačí si vybrat společnost, které můžete věřit a ta by měla vše špatné překonat. Víra ve váš plán odměňování Chcete-li si vybudovat neotřesitelnou víru ve svůj kompenzační plán, musíte nejprve prostudovat a pochopit, proč společnost dělá to, co dělá. Ne všechny kompenzační plány jsou dokonalé. V průběhu času se mohou měnit. Stačí věřit, že vaše společnost má důvod, proč je váš kompenzační plán strukturován, a pokud nepřináší výsledky, že provede potřebné změny k nápravě. Je těžké pochopit různé úrovně kompenzačního plánu na papíře, proto je nejlepší pozorovat ho v reálném životě, když začnete dostávat výplatu. Víra v síťový marketing Jak víte, jsem velkým zastáncem síťového marketingu a moje důvěra v tuto profesi je naprosto neotřesitelná. Ale nebylo tomu tak vždy. Postupem času rostla. A když rostla moje víra, rostlo i moje podnikání. Zde je několik věcí, které vám mohou pomoci vybudovat víru v síťový marketing: 1. Mluvte o síťovém marketingu jako o profesi. Je to kariérní cesta. Není to koníček, ani loterie. Tím, že o síťovém marketingu mluvíte jako o profesi, zvyšujete svou víru a víru ostatních v to, co děláte. 2. Neustále vyhledávejte a sdílejte co nejvíce pozitivních zdrojů třetích stran. Existuje nekonečné množství knih, blogů, článků, webových stránek, videí, řečníků, akcí atd. Učte se od lidí, kteří v MLM opravdu uspěli a mají své funkční sítě! 3. Pochopte, že síťový marketing není dokonalý je jen lepší, než jakákoli jiná forma podnikání. 4. Vzdělávejte se v tom, jak se vypořádat s námitkami/nesprávnými názory na síťový marketing. Jak se říká, ve znalostech je síla. Když se budete vzdělávat a pochopíte, jak zvládat otázky a námitky týkající se Network Marketingu, vaše víra v tuto profesi vzroste. Víra v sebe sama Největší výzvou – a pro někoho pravděpodobně nejtěžší – je vybudování neotřesitelné víry v sebe sama. A věřte nebo ne, je to problém, se kterým se potýkají i milionáři. Zde je několik strategií, které vám mohou pomoci vybudovat víru v sebe sama: 1. Budujte své dovednosti. Vědomí, že mám dovednosti, jak najít potenciální zákazníky, dělat prezentace, registrovat distributory a pomáhat ostatním lidem dělat totéž, mi pravděpodobně nejvíce pomohlo rozvinout víru v sebe sama. Vše, co se týká vaší společnosti, od kompenzačního plánu až po produkty, je pro všechny stejné. Jedinou proměnnou jste VY! Naučte se tedy přijmout skutečnost, že VY a vaše schopnosti, jsou nejdůležitějšími aspekty vašeho podnikání. 2. Věnujte čas studiu. To může zahrnovat kombinaci čtení, poslechu audia, sledování videí, webinářů a účasti na akcích. Nemusí se také vždy jednat pouze o studium dovedností. Můžete studovat své lídry a lidskou povahu – včetně sebe sama a návyků, které potřebujete změnit, anebo posílit. To je cenná součást osobního rozvoje. 3. Dbejte na své okolí. Je fakt, že se stáváte průměrem pěti lidí, se kterými trávíte nejvíce času. To znamená, že musíte být velmi opatrní, protože pokud vám tito lidé nevěří, tlačí na vás a očekávají od vás více, ve skutečnosti snižují víru, kterou máte sami v sebe. 4. Přikládejte názorům ostatních lidí náležitou váhu. Každý má na všechno svůj názor. Z tohoto důvodu je třeba chránit svou mysl před vlivy, které sníží vaši víru v sebe sama. Pokud vám někdo dává něco povzbudivého, využijte toho k posílení víry v sebe sama. Pokud vám někdo dává něco, co vás odrazuje a nemá žádnou hodnotu, vymažte tuto informaci (a případně i tuto osobu) ze svého života. Proto si pamatujte – a opakujte si to tak často, jak je třeba: JSTE DŮLEŽITÍ ZASLOUŽÍTE SI TO JSTE SCHOPNÍ JSTE STATEČNÍ DOKÁŽETE TO Jste dost na to, abyste dokázali, že se lidé, kteří zpochybňují vaše rozhodnutí, mýlí. Jste dost na to, abyste dokázali přijít na to, jak se v síťovém marketingu dostat až na vrchol. A i když možná nemáte všechny dovednosti a schopnosti právě v tuto chvíli, jste dost takoví, jací jste právě teď! Rozhodněte se, že si v těchto oblastech – nebo v jakýchkoli jiných oblastech svého života, vybudujete neotřesitelnou víru, a pak si zjistěte, co musíte udělat, abyste se ve své víře skutečně zakotvili! A na konec dělejte tyto věci tak dlouho, dokud vaše víra nebude neotřesitelná Kde lze získat ZDARMA milionové rady, jak ovládnout MLM? A hlavně od lidí, kteří už jsou na topu? Krátká odpověď: Online MLM Summit! Pokud už v MLM jste nějakou dobu anebo právě začínáte, ale zatím stále nemáte výsledky o kterých sníte, pak Vám možná mohu hodně pomoct tím, že pořádám Online MLM Summit ZDARMA. Na 5ti až 6ti hodinovém Online MLM Summitu, odevzdá své knowhow síťového marketingu celkem 14 tuzemských CZ/SK lídrů milionářů. Tito lidé prozradí do detailu, jak vydělali přes 100.000.000+ Kč (resp. přes 4.000.000+ EUR) za velmi krátký čas. Nejlepší na tom je to, že celý SUMMIT je úplně ZADARMO, takže jedinou investicí je Vaše pozornost a Váš čas v neděli – registrujte se na vysílání a řekněte to všem: https://summitonline.cz/ Brzy na viděnou! S pozdravem Michal – Váš MLM fanoušek číslo #1 Za inspiraci k tomuto článku děkuji mému „MLM příteli“, Ericovi Worremu. Příspěvek Jak získat víru v sebe i v síťový marketing? pochází z MLM Jinak.cz
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1version=v2.6'; fjs.parentNode.insertBefore(js
projít na článek REGISTRACE NA ONLINE MLM SUMMIT: http://SummitOnline.cz/ Síla síťového marketingu, aneb odhalení mýtu o nelegálním pyramidovém schématu Ve světě obchodu a podnikání je síťový marketing často předmětem kontroverzí. Kritici jej často označují jako pyramid
projít na článekPokud se už v síťovém marketingu pohybujete, tak už jste se pravděpodobně dostali do bodu, kdy svůj čas dělíte mezi práci od 9 do 5 a network marketing. Dva příjmy vedle sebe jsou zatím nutností, protože se Vám příjem ze síťového marketingu nerozvinul do
projít na článekPodělím se s vámi o čtyři hlavní důvody, proč dělat síťový marketing. A taky o čtyři další, proč MLM nedělat. Na rovinu říkám, že jsem díky network marketingu vydělal miliony, ale to neznamená, že si myslím, že by ho měl dělat každý. Jaké jsou mé čtyři dů
projít na článekKonference Mobile Marketing Forum se zaměří na nejnovější trendy mobilního marketingu, inovativní mobilní aplikace i novinky ze světa technologií.
projít na článek