Tento tip jak zvýšit návštěvnost webu Vám prozradím hned v úvodu Stačí se jmenovat stejně jako aktuální přítel nové slovenské prezidentky Zuzany Čaputové. A to Peter Konečný, který navíc také fotí Před dvěma týdny (v neděli 17. března) jsem si všimnul, že mi prudce narostla návštěvnost. Celkem asi na trojnásobek denního průměru. Říkal jsem si, co se děje? Většina návštěvníků šla na úvodní stránku tohoto webu, což bylo divné. Běžně chodí rovnou na konkrétní stránky. Bohužel Google analytics mi ukážou vyhledávací dotazy až po několika dnech a tak jsem si musel počkat. A když jsem potom uviděl dotazy typu Petr Konečný fotograf, Petr Konečný, Peter Konečný, Peter Konečný fotograf, tak jsem pořád nechápal, co se děje. Až potom mi tam nesedělo to jméno Peter. Tak jsem si to vyhledal v Google a ejhle Vyskočilo na mě pár stránek typu Zuzana Čaputová a její přítel Peter Konečný. Do té doby jsem toho pána neznal. Každopádně mu děkuji za vyšší návštěvnost mého webu Pokud jste došli až sem, tak budu rád, když se kouknete i na moje další články na blogu nebo do galerie. Článek Jak zvýšit návštěvnost webu? se nejdříve objevil na Foto Petr Konečný.
SEO. Je možné, že jste tato tři písmena již někdy zaslechli. Dokonce si možná i pamatujete, že to bylo v rámci konverzace o vašem webu a možnostech, jak mu zajistit větší návštěvnost. Jdeme se tedy podívat na to, co přesně tato zkratka znamená a jak půlho
projít na článekNa internetu je spousta webů a internetových stránek, které nemají v podstatě žádný zásadní a možná dokonce vůbec žádný smysl své existence. Někdo si je prostě založil z nějakých jen jemu známých pohnutek a bylo to. A pokud takové weby nemají zásadnější v
Pokud snad pořád ještě patříte k těm, kteří si myslí, že k úspěšnému internetovému podnikání stačí jenom založit si nějaký ten web, na kterém by se dalo to, co máte, nabízet, setrváváte v bludu. A dokud tento svůj názor nepřehodnotíte, neměli byste se rad
Každý někdy potřebuje sehnat třeba oblečení nebo spotřebič, dárek pro někoho blízkého nebo jen tak něco pro radost. Ne vždycky je nálada chodit po obchodech a hledat zboží osobně. Někdy není čas nebo prostor z různých důvodů. A namísto obíhání obchodů můž
FESCHU průvodce pro majitele prodejen podpora návštěvnosti a prodeje zboží o Velikonocích. Velikonoce jsou, hned po Vánocích, druhou nejdůležitější prodejní událostí roku. Tento svátek, spojený s jarem a novým začátkem. Nabízí majitelům pekařství, řezn
projít na článek