Jak zvýšit prodej přes e-mailing?

Napište pár e-mailů a objednávky se pohrnou. Jen musíte samozřejmě vědět, jak na to. V dnešním článku vás provedeme od základů až k pokročilejším strategiím e-mailingu: ukážeme vám, jak napsat e-mail, aby si ho zákazníci přečetli, jak do své databáze snadno získat kontakty a jak e-mailing kombinovat s reklamou. Jak psát prodejní e-maily, aby přinášely objednávky? Při psaní myslete na jediné: musíte zaujmout. Váš e-mail se bude ve schránce zákazníka prát o jeho pozornost s deseti dalšími. Dodržujte základní zásady pro otevření a přečtení e-mailu. Tohle jsou naše osvědčené tipy, jak bitvu o pozornost vyhrát: 1. Předmět, kterému nikdo neodolá Předmět je nejdůležitější částí vašeho e-mailu. Když nezaujmete, nikdo si vaši zprávu ani neotevře. Dejte tedy čtenáři důvod, aby chtěl číst dál. Vzbuďte v něm zvědavost. – Takhle jsme vydělali díky reklamě půl milionu Použijte číslovky. – 3 tipy, jak vám kožené boty vydrží roky Slovo sleva zaujme vždycky. – 30 % sleva na nádobí jen do neděle! Nebojte se šokovat. – Tohle je poslední e-mail, který vám píšeme (na měsíc, protože máte celofiremní dovolenou) 2. Pište za sebe, ne za firmu Lidé neradi komunikují s firmou. Dejte své značce tvář. U malého projektu to může být majitel, u většího klidně markeťák nebo někdo z obchodního oddělení. Když posílám e-maily já, píšu je v první osobě a podepisuju je svým jménem Dan. Neschovávám se za celou značku Marketingu S ÚSMĚVEM. 3. Oslovujte jménem Při sběru kontaktů požadujte nejen e-mail, ale taky jméno. E-malingové nástroje vám pak snadno doplní jména příjemců do každého e-mailu. „Krásný den, Lucie,“ působí daleko osobněji než samotné pozdravení. 4. Text strukturujte Spousta lidí nečte celé e-maily, ale jen skenuje očima. Přidejte proto nadpisy, vytučnění, emoji, obrázky nebo gify. Text rozdělte do více odstavců. Usnadněte vašim zákazníkům čtení co nejvíc. 5. Pozor na spamovost Můžete napsat sebelepší e-mail, ale když spadne do spamu, nijak vašemu prodeji nepomůže. Před odesláním proto vždycky zkontrolujte spamovost. Poslouží vám k tomu třeba tento nástroj. 6. Nezapomeňte na výzvu k akci Chcete, aby vaši zákazníci něco udělali? Aby od vás nakoupili? Řekněte si o to. Hezky napřímo: Klikněte na odkaz a vyberte si ty nejhezčí závěsy. Přidejte se do našeho kurzu a začněte hubnout hned zítra. Sleva nepočká! Nenechte si ujít až 70% slevy. 7. Přidejte odpočet Probuďte ve svém publiku pořádnou motivaci a svou nabídku časově omezte. Pokud nabízíte slevové poukazy či dopravu zdarma každých 14 dní, nebude to fungovat. Ale pokud otevíráte svůj kurz nebo prodáváte služby za poloviční cenu jen několikrát do roka, s časovým omezením máte o motivaci postaráno. Ze zkušeností vám mohu říct, že největší prodeje jsou několik hodin či desítky minut před ukončením nabídky. Podpořte konec akce i vizuálním časovým odpočtem. Odpočet si vytvoříte třeba pomocí aplikací Sendtric, CountdownMail nebo MotionMail. 8. Zkoušejte A/B testy a vyhodnocujte Na jaké e-maily bude vaše publikum reagovat nejlépe? To zjistíte jedině tak, že to budete zkoušet. Napište e-maily se dvěma různými předměty, fotkami nebo vytvořte do každého jiný obsah. A pak vyhodnoťte, kterou verzi lidé častěji otevřeli nebo která přinesla víc prokliků. Hodnoťte ale vždy jen jednu věc. Když v e-mailu změníte barvu tlačítka, fotku a velikost nadpisů, nebudete vědět, který z prvků vám přinesl víc prokliků. Jak nejlépe nasbírat kontakty? Dejte něco zdarma Jestli už umíte napsat skvělý prodejní e-mail a máte k němu funkční e-mailingový nástroj, potřebujete ještě jednu zásadní věc: kontakty. Zároveň chcete, aby si k vám noví potenciální zákazníci vytvořili vztah a začali vám důvěřovat. Nabídněte jim proto za kontakt obsahový „magnet“ zdarma. Může to být třeba: checklist v pdf – 10 věcí, které zkontrolujte před spuštěním FB reklamy, e-book – Jak na zdravé a rychlé obědy pro celou rodinu, videonávod – Uháčkujte si vlastní přívěsek na klíče, webinář – Naaranžujte si svůj obývák s bytovou designérkou, tabulka – 50 tipů na levné svatební dekorace. Díky obsahu zdarma vás vaše nové kontakty poznají a pochopí, že jste opravdoví odborníci. Nakoupí od vás daleko pravděpodobněji, než kdyby vás vůbec neznali. Po úvodním e-mailu s magnetem zdarma jim můžete poslat automatickou sekvenci e-mailů, ve které už budete nabízet své produkty nebo služby. Kam v e-mail marketingu dál? E-mail marketing vám nabízí nespočet možností, kam růst. Tady je pár příkladů, které fungují a přinesu vám zisk: Kampaň na sběr kontaktů. Nechte svou databázi růst raketovým tempem díky PPC reklamě. Sleva při registraci v e-shopu. Další způsob, jak získat kontakty a zároveň motivovat nové zákazníky k nákupu. Opuštěný košík. Pošlete e-mail lidem, kteří si zboží u vás na e-shopu vložili do košíku, ale nedokončili nákup. Možná si to rozmysleli, ale třeba jim jenom pozornost utekla jinam a zapomněli objednávku odeslat. A ještě jeden tip na závěr: Jestli nechcete věnovat energii psaní přesvědčivých e-mailů, nebo vám to nejde, nechte to na našich copywriterkách. Ušetří vám spoustu nervů a přinesou prodeje. Vyzkoušeno – s prodejními e-maily pomáhají i mně.

projít na článek

Prodej vlasových přípravků

Vážené zákaznice, vážení zákazníci, své oblíbené vlasové přípravky můžete zakoupit i nyní přes " e-shopové výdejní okénko " ( objednat je možno telefonicky, přes sms nebo mailem ), případně Vám je mohu zaslat poštou :-)

projít na článek

Cena zlata překonala historické maximum. Je vhodný čas na držení, nebo prodej zlata?

Cena zlata v posledních dnech přepisuje historii. Vůbec poprvé totiž dosáhla 1 944,71 dolarů za troyskou unci, což odpovídá ceně 43 600 Kč za 31,1 g zlata. Jeden gram zlata má nyní hodnotu 1 400 Kč. Nastává ideální čas na prodej zlata? Zkušení investoři v

projít na článek

Prodej inkontinenčních pomůcek

Prodáváme inkontinenční pomůcky. Zajišťujeme bezplatný a diskrétní dovoz až do domu. Článek Prodej inkontinenčních pomůcek se nejdříve objevil na Zdravotní potřeby KOPRETINA, Přerov.

projít na článek

Proč svěřit prodej nemovitosti realitní kanceláři a nejednat na vlastní pěst

Když dojde na prodej rodinného domu, panelákového bytu nebo zahrady, většina lidí je v koncích. Tento proces je vyčerpávající a je výhodné mít v oboru aspoň nějaké zkušenosti. Není divu, []

projít na článek

Kdo zvládá prodej realit na severní Moravě nejlépe?

Není pochyb o tom, že daleko lépe než soukromí prodejci si vedou realitní kanceláře. Pokud ještě váháte, zda se na nějakou obrátit, přestaňte s tím a rovnou zvedejte telefon. Prodáte rychleji, za lepší cenu, a především bez starostí. Na lokalitu celé seve

projít na článek