Jaké franšízové koncepty vládnou českému trhu? 

Franchising se v České republice těší velkému zájmu. Je to způsob, jak se rychle podnikat na své vlastní nohy, v zákrytu se však nachází jistota spočívající ve stabilitě podniku a jeho už nějaké historie. Pokud byste chtěli nahlédnout do tohoto světa, shrnuli jsme několik franšízových konceptů, o nichž by se dalo říct, že vládnou českému trhu. Gastronomie je nejrozšířenější Lidé musí mít, kde spát, jíst a také pít. Dvě z nutných potřeb splňují gastronomické podniky, proto se nelze divit tomu, že právě gastronomické koncepty vládnou franšízovému trhu u nás. Možnosti a také tento koncept otevřel na našem území příchozí McDonalds, který ostatně otevřel franšízovou bránu i ve své domovině, tedy ve Spojených státech. Kromě takového rychlého občerstvení se však v Česku rozpínají na základě franšízových smluv i další společnosti, které nutně nespadají do definice fast foodu. Mohou to být Pizzerie Coloseum například. Služby lidem také kralují Kromě gastronomických franšíz našemu trhu kralují také služby. Aby se franšízový koncept na poli služeb udržel, musí nabízet skutečně kvalitní služby. Na základě franšíz se u nás rozpíná nejedna síť drogerií, k nimž patří například Teta Drogerie, ale také lékárenské koncepty, k nimž patří například BENU lékárna. Stále více se na základě franšízových smluv rozšiřují i farmářské prodejny nabízející pouze to nejčerstvější, co běžně v takové kvalitě není v supermarketech nebo hypermarketech nabízeno. Do této kategorie bychom mohli zařadit franšízu Sklizeno nebo Náš grunt. Franšíz stále přibývá Seznam by tímto samozřejmě nekončil. Aktuálně u nás působí přes tři sta franšízových konceptů, které čekají na další rozšíření do dalších koutů republiky. Příspěvek Jaké franšízové koncepty vládnou českému trhu?  pochází z Český franchising

projít na článek

Franšízové podnikání: zájem o ně roste, kde ale vzít koncepty?

Jeden má nápad a druhý prostředky – tak by se dala popsat podstata franšízového podnikání. Asi nejznámější franšízou na našem území je McDonald´s. Nejedná se o nic neobvyklého – v současné době se odhaduje asi na 250 franšízových konceptů na území České r

projít na článek

Návštěva veterinárních lékařů z Bulharska

V srpnu navštívili Biovetu veterinární lékaři z Bulharska - klienti firmy Lekoom, která je největším distributorem našich výrobků na bulharském trhu. Lékaři přicestovali do České republiky za úspěšně plněný program Loajální klienti , který je podobný čes

projít na článek

Trpělivost růže přináší, a to i ve světě franšíz

Franšízové podnikání se jeví pro mnohé jako velmi atraktivní. A máte pravdu – atraktivní určitě je, a to z mnoha důvodů. Je však zároveň pravdou, že pokud nebudete opředení pořádnou porcí trpělivosti, ani v tomto případě nedosáhnete kýženého úspěchu. Sice

projít na článek

Jak vlastně funguje franšíza? 

O franšízovém podnikání toho bylo napsáno mnoho, je však pravdou, že stále má řada lidí problém v tom se vyznat, jak vlastně takové franšízové podnikání vlastně funguje. Pro mnohé je to nástup do už rozjetého vlaku, ale opravdu to znamená, že dostanu léty

projít na článek

2. kvalifikace na Velkou pardubickou 2019

V neděli 23.6.2019 se odehrál další dostihový den na centrálním překážkovém závodišti v Pardubicích. Sobota byla protentokrát vyhrazena Českému Derby v Chuchli.

projít na článek