Komunikace je velice složitá disciplína, kterou je zapotřebí stále zdokonalovat. Pokud máme v tomto ohledu stálé nebo časté problémy, pak je třeba hledat chyby v komunikaci. V základním rozdělení můžeme rozlišit komunikační bariéry na vnitřní, vnější a bariéry v přenosovém kanálu. Vnitřní komunikační bariéry mohou být dále rozděleny na bariéry na straně komunikátora a příjemce. Komunikátor může mít problém s neschopností souvisle a srozumitelně hovořit. Nebo může naopak příjemce zahltit množstvím informací. Problematický je také rychlý projev nebo jeho nízká hlasitost. Chyby na straně příjemce a prostředí Pokud se na straně příjemce objeví závažné bariéry, pak není pochopitelně komunikace možná. Znemožnit ji mohou jak fyzické obtíže (hluchota, nevidomost), tak i dočasné bariéry (alkohol, drogy). Spadají sem také psychologické bariéry (netrpělivost, nechuť, stud) a v neposlední řadě negativní hodnocení komunikátora a nezájem o jeho projev. Nepříznivě ovlivnit komunikaci může také prostředí (hluk, zima, horko, blikající světlo) nebo organizační bariéry (špatně dojednaný čas, místo) či vyrušování další osobou. Článek Jaké mohou být chyby v komunikaci se nejdříve objevil na Automobilnasplatky.
Zařizování nové kuchyně na míru nebo rekonstrukce starší kuchyně je mnohem náročnější záležitost, než například výměna přehozu na sedačce. A nejen, že to není jednoduché, ale ani levné. Při zařizování nové kuchyně byste se proto měli zamyslet i nad zdánli
projít na článekStejně jako u všech lidských činností, tak i u zakládání a provozování e-shopu se velmi často opakují ty stejné chyby. Celkem často dělám analýzy nově spuštěných nebo krátce fungujících internetových obchodů, takže to vidím přímo v praxi. Proto ty nejčast
projít na článekJak mohou mobilní aplikace usnadnit komunikaci mezi pacientem a lékařem? Jaké jsou výhody a co nabízí MOÚ v oblasti moderních technologií? Poslechnětě si podcast o možnostech využívání telemedicíny ve zdravotnictví a aplikaci
projít na článekPříprava souboru pro tisk může být pro mnohé začínající designéry a marketéry obtížným úkolem. Nejenže je potřeba mít kreativní nápad, ale je nezbytné zajistit také, aby výsledný tiskový materiál vypadal tak, jak si přejete. Bohužel, existuje několik čast
projít na článek3 nejčastější chyby při osvětlování prodejen a jak je napravit Osvětlení je často podceňovaný, ale zásadní faktor úspěšné prodejny. Správné osvětlení může zázračně proměnit každý prodejní prostor. Má moc přilákat zákazníky, zvýraznit kvalitu produktů a vy
projít na článek