Konec roku tradičně patří bilancování a ohlížení se za milníky a úspěchy minulého období. Co se událo na poli cestovního ruchu na jižní Moravě a co si budeme chtít ve spojení s rokem 2023 pamatovat? V dubnu jsme v Brně uspořádali Czechia Travel Trade Day platformu pro setkání zahraničních nákupčích (těch přijelo 80!) a českých dodavatelů služeb v cestovním ruchu a zástupců destinací (těch jsme přivítali 100). Samotným schůzkám předcházely výlety do regionu, kdy jsme všem zahraničním účastníkům ukázali všechny kouty jižní Moravy. Snoubili jsme víno a architekturu V dubnu jsme také u příležitosti tiskové konference k zahájení turistické sezóny odhalili téma kampaně pro celý rok 2023. Do světla reflektorů jsme v loňském roce postavili spojení Vína a architektury. Na webu jizni-morava.cz vznikla nová sekce mapující vinařství, kde snoubí lahodná vína s vytříbeným designem a moderní architekturou. V rámci kampaně jsme pozvali tři influencery, kteří během dvou tripů vybraná vinařství navštívili a své zážitky z cesty sdíleli se svými sledujícími. Kampaň “Víno a architektura” zaznamenala přes profily influencerek organický dosah 3,3 milionu zobrazení a v rámci následné placené propagace dosáhla téměř 2 milionů zobrazení vnbsp;ČR a 1,1 milionu na Slovensku. Z výletů posléze vzniklo také tematické video. Další videa jsme vydali ke vzpomínkovým akcím Bitva tří císařů 2023, k putování po Svatojakubské cestě a na to poslední si musíte ještě chvíli počkat. Propagační spot představující novou bonusovou kartu pro turisty na jižní Moravě MojaKartu uvidíte již brzy! Kraj gurmánům zaslíbený Velkým tématem letních měsíců byly Festivaly plné chutí. Ty se konaly postupně v Miroslavi, Letovicích a ve Veselí nad Moravou. My jsme se na nich podíleli zejména marketingově a zvyšovali jejich povědomí v online i offline světě. O úspěchu hovoří návštěvnost těchto food festivalů, která v čase setrvale stoupala. Zatímco první Festival plný chutí navštívilo asi 3500 návštěvníků, u druhého to bylo již 7000 a u třetího se odhaduje návštěvnost až na 10 tisíc lidí. Už teď můžeme prozradit, že na Festivaly plné chutí se můžete těšit i v tomto roce. Na vlně dobrého jídla a pití se u nás nesl i říjen. Vyhlásili jsme totiž podniky, které uspěly v 5. ročníku soutěže Gourmet Jižní Morava. Gourmet je vaším průvodcem po dobrých kavárnách, restauracích, bistrech, pivnicích a vinařstvích při putování po jižní Moravě. Za pět let existence si získal důvěru a věhlas, o čemž svědčí například to, že všechny brožury v brněnském infocentru U Krokodýla byly rozebrány ani ne měsíc po vyhlášení! Ty nejlepší gastrocíle ale vždy najdete na webu. O projektu a vyhlášení se psalo například tady. Vyvezli jsme jižní Moravu do světa V průběhu celého roku jsme jižní Moravu prezentovali na 14 veletrzích a eventech, z toho 12 se jich konalo v zahraničí. (Na dalších 15 veletrhů jsme se dostali zprostředkovaně, například díky kolegům z Magistrátu města Brna.) Na mnoha z nich jsme spojili síly s Národním vinařským centrem, protože jižní Morava a víno k sobě neodmyslitelně patří. Víno hrálo prim na eventu Taste Czechia! v Kodani, při prezentaci zaměřené na české vinaře v Soulu i na National Geographic Traveller Food festivalu v Londýně. Možnosti konferenčního turismu a MICE jsme prezentovali skrze naši součást Brno Convention Bureau například v italském Milánu nebo na zážitkovém eventu v britském panství Gloucestershire. Z veletrhu Holiday World jsme si odnesli plaketu absolutního vítěze ze soutěže Kraj mého srdce. V Česku stěží najdete někoho, kdo by jižní Moravu neznal, ale pro zahraniční návštěvníky je to stále kraj zahalený rouškou tajemství. Tu pomyslnou oponu jsme loni poodhrnuli 250 novinářům, influencerům a tour operátorům, kterým jsme při 27 tripech krásy našeho regionu ukázali. Jeden z výstupů najdete na National Geographic. Podporujeme a vzděláváme Hýčkáme si také naše TOP cíle. Pro jejich zástupce jsme uspořádali tři přátelská setkání, přičemž součástí dvou z nich byla školení na sociální sítě a na fotografování mobilním telefonem. Z obou máme pozitivní ohlasy a chystáme se ve školením pro naše partnery pokračovat. Online kampaň na podporu zapojených cílů probíhala po celý rok: zobrazení reklam v průběhu celého roku dosáhlo úctyhodných 5,8 milionu zobrazení a zasáhlo 1 milion relevantních uživatelů. Samotný profil Jižní Moravy na Facebooku má 35,000 fanoušků a celková čísla všech kampaní na Facebooku a Instagramu za rok 2023 se vyšplhala na 11 968 762 zobrazení a dostala se do povědomí 1 640 980 uživatelů. Vzdělávání provázelo i poslední měsíce roku, kdy jsme se spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj připravili sérii školení pro odborníky v cestovním ruchu. Šesti on-line školení na témata jako PR, LinkedIn nebo Informační centra 21.století se zúčastnilo na 230 lidí. Na závěr nemůžeme opomenout největší událost roku 2023 v Brno Convention Bureau. Tou bylo spuštění eventové aplikace, kterou mohou zdarma využít všichni pořadatelé akcí na jižní Moravě. Od spuštění provozu v dubnu jsme aplikací vybavili již 13 konferencí a pro dalších 8, které se budou konat v roce 2024, je již připravena. V loňském roce jsme také začali pravidelně připravovat přehled kulturních akcí pro následující měsíc formou blogového článku. Jste-li na LinkedInu, není nic jednoduššího než se přihlásit k odběru Zpravodaje a žádný přehled už vám neuteče! Děkujeme všem za přízeň, podporu a spolupráci a přejeme všem úspěšný nový rok! The post Jaký byl rok 2023? appeared first on CCRJM.
Datum för enskilda cuper: *U10 (2014) - AA - 18 - 20 december 2023 - Most *U9 (2015) - AA - 18 - 20 december 2023 - Most (played 3+1 player, on half of the ice surface) *U12 (2012) - AA - 21 - 23 december 2023 - Most *U14 (2010) - AA
projít na článekSestava z knihy pohledávek ukazuje jaký je zůstatek za každý měsíc, jaký je obrat v dalším měsíci a jaký je zůstatek. Dále provádí kontrolu zůstatku a součtu předchozího zůstatku+obraty. The post Pohledávky Rekapitulace po prioritách appeared first on Úč
Datum jednotlivých turnajů: *U9 (2015) - AA - 18. - 20. prosinec 2023 - Most (3+1 hráč na každé straně, menší led. plocha "Pouzar") *U10 (2014) - AA - 18. - 20. prosinec 2023 - Most (3+1 hráč na každé straně, menší led. plocha "Pouzar
projít na článekDovolujeme si Vás pozvat na tradiční Security konferenci ČABM 2023. Termín konání je 18. – 19.5. 2023 od 9:30 ve Wine Wellness Hotelu Amande v Hustopečích. Těšíme se na Vás.
projít na článekPro těch málo z Vás, kteří na akci Pochování Basy 2023 nebyli, nebo si jen chcete atmosféru připomenout, přikládáme malou fotografickou a video vzpomínku. Fotogalerie z Pochování Basy 2023 Videozáznam vystoupení: Článek Pochování Basy 202
projít na článek