JOY Šperky

Internetový obchod JOY Šperky se věnuje prodeji elegantních šperků a stylových pánských kožených náramků. Jeho hlavní cílovou skupinou jsou především ženy a jedinci s vášní pro módu a šperky. Pánské kožené náramky si však získaly zvláštní místo mezi nabízenými produkty. Strategie a cílové body Společnost si stanovila za cíl zvýšit povědomí o svém e-shopu a dosáhnout růstu v prodeji šperků a náramků. K dosažení těchto ambiciózních cílů byla zvolena strategie, která zahrnovala využití nástrojů jako Google Ads, Heureka a Zboží.cz, což umožnilo získání širšího záběru a větší viditelnosti na online trhu. Platforma e-shopu Webový obchod je postaven na flexibilní a plně editovatelné platformě Shoptet, což umožnilo společnosti přizpůsobit design a funkčnost e-shopu dle svých potřeb UX Design a zákaznický komfort Kvalitní design a pozitivní zákaznický zážitek hrají kritickou roli ve zlepšení celkového uživatelského prostředí. Společnost JOY Šperky se spoléhá na nástroje jako Microsoft Clarity pro analýzu chování uživatelů pomocí heatmap. Tyto analýzy umožňují optimální nastavení designu a struktury webového obchodu. Stálé vylepšování této platformy je pro tým naprosto nezbytné. Marketingové aktivity, kampaně a optimalizace konverzních cest Efektivní marketingové kampaně hrají klíčovou roli v oslovování cílového publika. Společnost JOY Šperky aktivně využívá nástrojů jako Google Ads, Heureka a Seznam pro zvýšení viditelnosti svých produktů. Navíc v rámci rozšíření spektra zákazníků okrajově zvažuje využití sociálních sítí, zejména Facebooku.Zlepšení konverzních cest hraje významnou úlohu v celkovém zvýšení prodeje. Společnost provedla úpravy v nákupním košíku a usnadnila proces platby, čímž vytvořila pohodlnější a rychlejší nákupní zkušenost pro své zákazníky. Zpracovávání objednávek a zákaznická podpora Rychlé zpracování objednávek je klíčové pro uspokojení zákazníků. Společnost JOY Šperky se zavázala, že objednávky budou expedovány nejpozději do druhého pracovního dne, čímž zvyšuje důvěru a spokojenost zákazníků. Pro efektivní komunikaci se zákazníky je klíčová dostupnost kvalitní zákaznické podpory. JOY Šperky nabízí komplexní zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu a e-mailu, což zaručuje rychlou a individuální odezvu na požadavky zákazníků. Výsledky Spolupráce s e-shopem začala v červnu a během následujících měsíců došlo k pozoruhodnému nárůstu obratu: Květen: 100 % Červen: 195,65% nárůst oproti květnu Červenec: 239,13% nárůst oproti květnu Další kroky Tento dynamický růst obratu dokládá, že strategie a úsilí společnosti JOY Šperky přinášejí významné výsledky. Pro další rozvoj se společnost zaměří na zdokonalení marketingových kampaní, posílení emailového marketingu a dále propojení produktů na platformách jako Heureka. Tato case study ilustruje, že neustálé inovace a rychlá reakce na zpětnou vazbu hrají klíčovou roli v dosažení úspěchu v konkurenčním online prostředí. Chci marketing Chci nový e-shop

projít na článek

So-nia prodej šperků

Unikátní nalepovací šperky na tělo a vlasy SO.nia® BareSkin Jewels s kameny Swarovski vám dají svobodu vyjádřit, jaká jste každý den, ať už jste na obchodní schůzce, ve městě s přáteli, na párty nebo běžíte maraton. Šperky SO.nia® BareSkin Jewels můžete a

projít na článek

Jaké máte doma šperky?

Troufnu si tvrdit, že máte doma aspoň nějaké ty šperky. Lidí, kteří by žádné neměli, je totiž skutečně pomálu. Ale takových okras je nepřeberně druhů, a proto už nemohu ani odhadovat, co asi máte doma za klenoty nebo aspoň tuctové ozdoby. Nevím to a ani o

projít na článek

Potěšte se dobrým šperkem

Která žena by netoužila po nějakém krásném šperku? Už od pradávna se ženám líbily třpytivé věci. Zlato, stříbro, kameny, dnes velmi oblíbená ocel. Doby kdy šperky stály jmění a dovolit si je mohl jen bohatý člověk, jsou pryč. Dnes si dobrý šperk může dovo

projít na článek

Chcete zajímavěji vypadat?

Pro většinu lidí je charakteristické to, že chtějí vypadat natolik dobře, aby se zalíbili lidem kolem sebe. Chtějí vzbuzovat žádoucí zájem, možná dokonce chtějí být i středem pozornosti. A aby se toho dosáhlo, musí pro to takoví lidé i něco dělat. Musí za

projít na článek

Kdo by nechtěl být krásný?

Jenom těžko bychom hledali mezi lidmi ty, jimž by nešlo ani trochu o krásu. Ženy sice tradičně v tomto ohledu vedou nad muži, především ženy jsou mistry ve zkrášlování se, ale i u takzvaného silnějšího pohlaví sehrává estetika nemalou roli. A proto je tol

projít na článek