Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

Rád bych vám představil novinku z oblastí certifikací. Seznam.cz v minulém roce představil službu ověření pro agentury a freelancery, čemuž jsem v té době příliš nevěnoval pozornost. Řešil jsem spíše problém, že některé projekty jsou vhodnější na spolupráci s agenturami a také fakt, že jsem nebyl na spravované e-shopy přímo napojený.

projít na článek

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

Nedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik

projít na článek

Jsem Mergado specialista!

Jsem nadšený, a tak bych vás rád informoval, že jsem získal certifkát specialisty Mergado. Kdo tento nástroj nezná, tak ani neví, o co přichází. Je to totiž skvělý pomocník nejen při řešení problémů s XML feedy, ale také urychluje práci při zavádění inzer

projít na článek

Zboží.cz se představí v novém kabátu

Zboží.cz je srovnávací portál produktů českých e-shopů. Tento portál patří do rodiny vyhledávače Seznam.cz. V tomto článku bych vám rád přiblížil, jak Zboží.cz funguje a co se chystá nového. Zboží.cz srovnává produkty podle několika faktorů. Samotným prvk

projít na článek

Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

Pro majitele e-shopů jsem nachystal krátké povídání o tom, jak vylepšit prodeje pomocí dalšího marketingového nástroje jménem Aukro značky. Zóna značek je sekce na Aukru, kde najdete jen značkové zboží, tedy nejedná se aukční ani bazarové zboží. Najdete z

projít na článek

Jak jsem se stal Heureka specialistou

Heureka je jedním z nejnavštěvovanějších českých webů a právem patří mezi ty nejlepší. Je to nejenom srovnávač zboží, kde si vybraný produkt můžete porovnat z hlediska parametrů a cenové nabídky, ale je také největší nákupní portál, jež navštěvuje kolem t

projít na článek