Jste připravení na vánoční sezónu?

Jste připraveni na vánoční sezónu? Vánoce klepou na dveře, a tak je potřeba se na ně připravit! Možná ještě zdaleka nemáte vánočního ducha, ale pro mnoho maloobchodníků je plánování vánočních kampaní již v plném proudu. A to z dobrého důvodu v České Republice se během vánočních svátků v minulém roce na internetu za dárky utratilo cca přes 77 miliard korun, což z něj činí klíčový čas pro dosažení vyšších příjmů. Nezůstávejte nečiní, protože vaši potenciální zákazníci začínají hledat možnosti vánočních nákupů právě TEĎ! Marketing v tomto období je skvělou příležitostí, jak využít emocionality, kterou svátky mezi spotřebiteli vyvolávají. Zapomínat byste v tomto období určitě neměli na získávání nových zákazníků, nebo posílení vztahů s těmi stávajícími. Plánování dopředu umožňuje firmám maximalizovat zisky z prodeje v tomto důležitém období. Jak ale nejlépe naplánovat velkolepou vánoční marketingovou kampaň? Pojďme společně rozlousknout tento oříšek! 1) Podívejte se na výsledky z loňských vánočních kampaní Zkontrolujte výkonnost loňských vánočních kampaní. Pokud něco nevyšlo v loňském roce, opakovat to, je jen plýtvání časem. Pokud vám však něco pomohlo pro zvýšení prodeje, měli byste stejný vzorec vyzkoušet zopakovat. Kromě prodejních čísel se musíte podívat také na čísla opuštění košíku, uplatnění slevových kupónů, kdy byly konverze nejvyšší, procento nových akvizic a další. Kladení a zodpovídání takových typů otázek pomůže při tvorbě letošní strategie. 2) Vyhodnoťte trendy v chování vaší cílové skupiny Důvodem, proč se vánoční kampaně od sebe vždy liší, jsou každoroční nové trendy na trhu. Dalším úkolem je tedy pochopit nákupní chování zákazníků. Projděte si demografické údaje a údaje o chování vašich zákazníků, které máte k dispozici. Objevily se nějaké nové trendy v chování? Pochopení těchto změn je klíčem k vytvoření vynikající kampaně. A ještě jedna věc.Určete si časy a zařízení, na kterých vaše cílová skupiny nejvíce funguje a chodí přes ně na vaše webové stránky. Pokud je váš zákazník nejaktivnější na mobilních zařízeních, ujistěte se, že vaše webové stránky jsou responzivní. Zákazníci jsou během svátků v časové tísni, proto je důležité jim nákup co nejvíce usnadnit. 3) Definujte si jasné cíle Začněte stanovením prodejního cíle, kterého chcete v této vánoční sezóně dosáhnout. Za tímto účelem se můžete vrátit k informacím o prodeji za předchozí vánoční sezónu a s ohledem na minulý vývoj si stanovit cíl pro letošní rok s přihlédnutím na ekonomické faktory (inflace, ceny energií,..) a konkurenci. (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '1-43c2cd496486bcc27217c3e790fb4088'; js.dataset.a = 'woxo'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); Autor: Natálie Kocichová Content manager Natálie se ve WOXO stará o zajímavé projekty, jako je ten váš. Má pod sebou správu sociálních sítí, a tak to bude právě Natálie, se kterou budete řešit všechny důležité informace k úspěšnému chodu naší spolupráce. Bude vás kontaktovat také ohledně plánování focení, termínů událostí a dalších informací, které na sociálních sítích nesmí chybět. The post Jste připravení na vánoční sezónu? appeared first on WOXO Impressions s.r.o..

projít na článek

Vánoční dyzajnmarket

Mockrát děkujeme za milé návštěvy, úsměvy a nákupy u nás ve stánku byla to opravdu smršť a kabelky nám mizely pod rukama. Naštěstí jsme byli dobře připraveni moc se těšíme na jarní dyzajn

projít na článek

Vánoční hvězda: Jak se květinu správně starat?

Bez stromku a vánoční hvězdy by nebyly Vánoce úplné. Víte, jak se o vánoční hvězdu starat a jak vánoční hvězdu zalévat, aby zdobila domácnost nejen na Vánoce? The post Vánoční hvězda: Jak se květinu správně starat? first appeared on Odzkoušeno.cz.

projít na článek

Začíná zahradnická sezóna. Kde pořídit kvalitní zahradnické substráty, sazenice, osivo a hnojivo?

Jste připraveni na zahrádkářskou sezónu? Máte již nakoupeno osivo, zahradnické substráty, sazenice a hnojivo? Veškerý sortiment dodává rodinný zemědělský podnik Juhas DP z Hevlína. Poradíme, na co při nákupu nezapomenout. The post Začíná zahradnická sezón

projít na článek

Vánoční balíčky s produkty Biologique Recherche

Vánoční péče Biologique Recherche – protože krása je nejlepší dárek! Blíží se vánoční svátky, a my máme pro Vás dokonalý recept na štěstí a krásu! Představujeme Vám naše exkluzivní kosmetické Více The post Vánoční balíčky s produkty Biologique Recherche

projít na článek

Dětská vánoční slavnost

O Šťědrém večeru se konala Dětská vánoční slavnost - je to vánoční bohoslužba při které slouží hlavně děti svými písněmi, básněmi a rozmluvami.

projít na článek