Tradiční československá značka a s ní stejnojmenná firma letos přichází s inspirativním krokem. Originální cestou upozorňuje na potřebu lásky ve společnosti, se změnou začíná u sebe a k zapojení vyzývá i ostatní. Všem zaměstnancům daruje Láskyplný páteček neboli den volna na lásku. Láska je neodmyslitelnou součástí DNA Kofoly. Slogan „Když ji miluješ, není co řešit“ se stal jedním z klíčových atributů značky. Svými kroky a kampaněmi navíc firma dokazuje, že je pro ni zcela klíčové dělat marketing založený na autenticitě. „My tomu říkáme rukodělný marketing. Ten nejenomže posiluje značku a její prodeje, ale hlavně přispívá k pozitivním změnám ve společnosti,“ uvádí Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko. „Je to styl, který jsme se rozhodli v Kofole žít a který už několik let odrážejí naše kampaně,“ vysvětluje Chalupka. Řemeslný marketing je cestou budoucnosti Letos se Kofola zaměřila na podporu toho, co je pro každého z nás nejdůležitější – lásky a vztahů. „Právě láska to v dnešní době nemá lehké a potřebuje naši pomoc, jak potvrdil i exkluzivní průzkum, který jsme realizovali v březnu 2023 ve spolupráci s agenturou Go4insight1. Vyšlo z něj, že většina párů má na svou polovičku v průměru méně než 2,5 hodiny denně,“ říká Dominika Múdra z agentury Wiktor Leo Burnett, která stála u vzniku konceptu kampaně. Kofola se proto rozhodla zavést Láskyplný páteček. Všem svým zaměstnancům umožňuje čerpat den volna navíc právě na to, aby jej strávili se svou partnerkou či partnerem, případně na hledání lásky. „Stále se mluví o pojmu „work-life balance“, ale já věřím, že je načase začít mluvit o „work-love balance“. Láska není raketová věda, ale je potřeba se o ni pečlivě starat. A jsem rád, že náš přístup zaujal i další majitele firem, se kterými se bavíme o zapojení,“ dodává majitel a náčelník Kofoly Jannis Samaras. Autentický obraz lásky Kampaň Láskyplný páteček je zároveň prvním krokem v nové strategii značky Kofola, která Kofolu posouvá od pouhé prezentace lásky a zamilovanosti v oblíbených TV spotech do reálného kontextu. Ten je dnes nesmírně důležitý zvláště pro mladší cílovku. „Lidé o svých vztazích stále více přemýšlí a je pro ně důležité, aby o ně v dnešním rychlém a složitém světě pečovali. Stavíme proto na autenticitě a v kampani využíváme osobnosti, které mají k lásce co říct,“ vysvětluje Lenka Tenglerová, senior brand manažerka Kofoly. „Na odborném zastřešení tématu partnerským vztahů spolupracujeme s psychoterapeutkou Markétou Šetinovou. Spoty k Láskyplnému pátečku zasazujeme do reálného prostředí a zobrazujeme v nich autentické momenty z každodenního života. V hlavních rolích navíc vystupují herci, jako například Alžběta Malá a Jiří Chadraba, kteří tvoří pár i v reálném životě,“ doplňuje Tenglerová.
Velký horoskop lásky na první letní měsíc červen nabízí cesty za romantikou a vášní nejenom pod okouzlujícím hvězdným nebem, ale i v teplých paprscích životadárného slunce. Podívejte se, kam kroky lásky zavedou vás.
projít na článekKromě zaříkávání a kouzel je druhou variantou připravit nějaký nápoj lásky, se kterým si lze druhého člověka připoutat. Přivolat něčí náklonnost není jednoduché a určitě by přitom měla být dodržena určitá pravidla, jako například nerozbíjet fungující vzta
projít na článekBlíží se nejkrásnější období v roce. 1. máj den zamilovaných a my jsme pro Vás připravili lahodné propojení čokolády [] The post MÁJ, LÁSKY A ACAI S ČOKOLÁDOU ČAS first appeared on ACAI.
projít na článekDeník ve čtvrtek přinesl další živou debatu s expremiérem Andrejem Babišem. Redaktorka Kateřina Perknerová s lídrem opozice hovořila například o atentátu na Roberta Fica, válčící Ukrajině či vyhrocené předvolební kampani. Nestihli jste přímý přenos debaty
projít na článekIve done quite a few interesting projects lately. For Czech TV it was the motion design for the new TV show called Tajemstvi Tela and for the Eallin studio I did animations on HUGE project for London. The AD is for CIF. I had a pleasure to deliver the who
projít na článek